Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd


synne72

Anbefalte innlegg

Et bittelite hjerte banket mot meg. Fosteret var ikke større enn 12.5 mm, og alt så veldig bra ut.

Gjett om jeg er lykkelig =o)

Dette håper jeg virkelig alle her inne får oppleve :)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Godt å høre at alt var iorden (c;

PS! Glad det ikke var tvillinger? Eller? Det er jo skikkelig tvillingboom her inne nå (c;

Kos deg med den voksende magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei synne72!

Så kjekt å høre at alt står bra til. Må ha vært noen nervepirrende minutter rett før UL'en. Jeg tør knapt tenke på at jeg er gravid, vil bare skru ukene fram til UL. Er i dag 5+3, så jeg tror nok det blir UL om et par uker hvis alt går greit fram til da.

Skal til UL for kontroll etter overstimuleringen som jeg ble innlagt i over en uke for. Det skjer på mandag førstkommende og så skal jeg gå uka etter også. Tror neppe de kan se noe allerede mandag annet enn en prikk eller kanskje to!!!! Lykke til videre iallefall!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei synne72!

Så kjekt å høre at alt står bra til. Må ha vært noen nervepirrende minutter rett før UL'en. Jeg tør knapt tenke på at jeg er gravid, vil bare skru ukene fram til UL. Er i dag 5+3, så jeg tror nok det blir UL om et par uker hvis alt går greit fram til da.

Skal til UL for kontroll etter overstimuleringen som jeg ble innlagt i over en uke for. Det skjer på mandag førstkommende og så skal jeg gå uka etter også. Tror neppe de kan se noe allerede mandag annet enn en prikk eller kanskje to!!!! Lykke til videre iallefall!

Mange klemmer fra

Hei Sats!

Gratulerer til deg også :-) Jeg var veldig spent ja, sovet litt urolig i natt.

Det er vel kanskje litt for tidlig å se noe til deg ennå, men om et par uker bør det i hvertfall være mulig.

Lykke til. Denne gangen holder det helt i mål for deg :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Godt å høre at alt var iorden (c;

PS! Glad det ikke var tvillinger? Eller? Det er jo skikkelig tvillingboom her inne nå (c;

Kos deg med den voksende magen!

Hei Tieto

Ja, jeg er litt lettet over at det var bare en. Det hadde ikke noe å si for meg, men sambo var rimelig engstelig for å få ansvaret for to små samtidig. (Han har to fra et tidligere forhold)

Lykke til du også, jeg følger spent med deg :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!

Jeg kommer akkurat fra ultralyd selv. Jeg fikk grini meg til en henvisning fra legen min som sendte meg opp til Ullevål.

Jeg fikk se et lite hjerte som banket!!!

Akkurat som deg er jeg glad for at det ikke var tvillinger. Alt går så mye lettere og enklere med bare en, tenker jeg.

Nok en gang gratulerer.

Vi tastes nok mere utover ukene?

Hilsen lykkelig syv uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere.

Har ikke fulgt med så mye den siste tiden, men her var det mange glade nyheter.

Gratulerer så mye å lykke til videre alle sammen.

Vi skal på UL idag vi og, er idag 16+1 - så det blir spennende. Hvis vi er heldige kan vi se hvilket kjønn det blir.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shenando

Åååå, så du hjertet allerede!!! Så kjekt! Må være deilig å se at alt står bra. Kos deg videre med voksende mage. Kan du ikke sende gravidevibber til oss som prøver?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så du hjertet allerede!!! Så kjekt! Må være deilig å se at alt står bra. Kos deg videre med voksende mage. Kan du ikke sende gravidevibber til oss som prøver?

Klem fra

Jeg skal sende masse vibber til deg og alle andre prøvere Shenando :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synne72

Dette var koselig å lese! Gratulerer så mye. Du går en spennende og koselig tid i møte. Jeg regner med at du nyter sola nå :-)

Mange sommerklemmer fra meg til deg

ps. Jeg regner med at samboeren din pustet lettet ut etter UL ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...