Gå til innhold

Kjøleskapet mitt forstår meg ikke lenger...


Nyco

Anbefalte innlegg

Jeg har et todelt kombiskap type Siemens. Plutselig ser jeg at den der digitalgreia øverst i høyre hjørne blinker villt. Det gjør det av og til hvis strømmen har vært borte, og da trykker jeg bare memory så fikser det seg selv.

Men nå er hele greia blitt rabiat og det er 17+ i kjøleskapet og 1- i frysen.

Huff, dette kan bli dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har et kombiskap m/digitalt display øverst, fra Elektrolux - vi måtte få en service-fyr til å komme hjem til oss og fikse saken. Det har visst vært mye problemer med denne type elektronikk, sa fyren.

Vi betalte ingenting, da kombiskapet var 1½ år gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et kombiskap m/digitalt display øverst, fra Elektrolux - vi måtte få en service-fyr til å komme hjem til oss og fikse saken. Det har visst vært mye problemer med denne type elektronikk, sa fyren.

Vi betalte ingenting, da kombiskapet var 1½ år gammelt.

Hmm, ja men dette er siemens. Sikkert samma greia alikevel. Så jeg kan ringe en kjøleskapmann? Det hadde jeg ikke tenkt på...takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...