Gå til innhold

hvor ble det av det positive innlegget om WGI?


Gjest hvahvor

Anbefalte innlegg

Gjest hvahvor

Er det slettet?

Skal det virkelig ikke mere til før web sletter(etter oppfordring fra hvem?....)

Nettspillet er jo gransket av økokrim og vedtatt at det er lovlig nå, så lenge det ikke foregår offentlig reklamering.

Itillegg var dette innlegget jeg etterlyste bare en omtale om saken generellt, og ingen reklamering for spillet.

Teit og slette en slik diskusjonstråd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere innlegg jeg fulgte med på er borte vekk - bl.a. ett fra Luska på seksualitet for bare 10 min siden......

Hva skjer ?

Tror det ble for sterk kost for Sjefen her... :o)

Nå logger jeg av frem til i morgen. Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere innlegg jeg fulgte med på er borte vekk - bl.a. ett fra Luska på seksualitet for bare 10 min siden......

Hva skjer ?

Webbis våkna etter siestaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også!

Så nå benytter jeg muligheten til å på nytt svare deg som skrev at folk som blir med på dette _pyramidespillet_ er dumme, og at det snart vil stoppe opp for da har alle idiotene som vil bli med, blitt med. (Fritt etter hukommelsen)

Altså:

Du har overhodet ikke peil på hva du snakker om.

Nettverksmarkedsføring og pyramidespill er to vidt forskjellige ting. Kaller du folk som driver på med Tupperware, Cacas, Natures Own, Herbalife osv. for dumme??

Nettverksmarkedsføring er en velkjent og genial måte å drive markedsføring på.

En av de første nettverksmarkedsførerne vi vet om het Jesus, og levde for ca 2000 år siden. Han vervet 12 disipler som gikk rundt og solgte evig liv. Selv om dèt konseptet ikke er noe for meg, så går ikke jeg rundt og kaller folk som blir med på det for idioter.

Jeg tror heller ikke det er spesielt stor sjans for at wgi vil stoppe opp med det første. Norge er et av de første landene dette ble lansert i og verden ligger for våre føtter.

Dette er tingen for meg, og passer det ikke for deg så er det HELT I ORDEN. Jeg går ikke rundt og kaller deg for DUM av den grunn. Grrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi ønsker ikke at det drives noen form for omtale/markedsføring av dette på våre sider og derfor er tråden fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikkenavn

Det lurer jeg på også!

Så nå benytter jeg muligheten til å på nytt svare deg som skrev at folk som blir med på dette _pyramidespillet_ er dumme, og at det snart vil stoppe opp for da har alle idiotene som vil bli med, blitt med. (Fritt etter hukommelsen)

Altså:

Du har overhodet ikke peil på hva du snakker om.

Nettverksmarkedsføring og pyramidespill er to vidt forskjellige ting. Kaller du folk som driver på med Tupperware, Cacas, Natures Own, Herbalife osv. for dumme??

Nettverksmarkedsføring er en velkjent og genial måte å drive markedsføring på.

En av de første nettverksmarkedsførerne vi vet om het Jesus, og levde for ca 2000 år siden. Han vervet 12 disipler som gikk rundt og solgte evig liv. Selv om dèt konseptet ikke er noe for meg, så går ikke jeg rundt og kaller folk som blir med på det for idioter.

Jeg tror heller ikke det er spesielt stor sjans for at wgi vil stoppe opp med det første. Norge er et av de første landene dette ble lansert i og verden ligger for våre føtter.

Dette er tingen for meg, og passer det ikke for deg så er det HELT I ORDEN. Jeg går ikke rundt og kaller deg for DUM av den grunn. Grrr.

Helt enig med deg som er "liten og lurvete"

Synes du fikk "sagt det"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenavn

Vi ønsker ikke at det drives noen form for omtale/markedsføring av dette på våre sider og derfor er tråden fjernet.

Da skal jeg si deg at mye skulle vært fjernet her, hvis du har den innstillingen.Du kan likegodt legge ned hele dol med det samme, for hvem har bruk for et diskusjonsforum der det ikke er lov og diskutere i frykt for at det reklamerer for en eneste ting.Eller gjelder dette spessielt WGI?Og da kan du forklare meg og alle andre hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg si deg at mye skulle vært fjernet her, hvis du har den innstillingen.Du kan likegodt legge ned hele dol med det samme, for hvem har bruk for et diskusjonsforum der det ikke er lov og diskutere i frykt for at det reklamerer for en eneste ting.Eller gjelder dette spessielt WGI?Og da kan du forklare meg og alle andre hvorfor?

Det er ikke LOV til å markedsføre WGI, mens det er fullt lovlig å markedsføre de nye joggeskoene til Nike.

Ser du ikke forskjellen så ser du ikke særlig langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så det så!!

Det er ikke LOV til å markedsføre WGI, mens det er fullt lovlig å markedsføre de nye joggeskoene til Nike.

Ser du ikke forskjellen så ser du ikke særlig langt.

Det var ikke snakk om markedsføring, men å diskutere.

Skal det ikke være lov å snakke om noe som er forbudt å markedsføres tror jeg det er en del innlegg som burde slettes her på dol. F.eks. dette som du har skrevet ang. Unibet:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1159257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så det så!!

Det var ikke snakk om markedsføring, men å diskutere.

Skal det ikke være lov å snakke om noe som er forbudt å markedsføres tror jeg det er en del innlegg som burde slettes her på dol. F.eks. dette som du har skrevet ang. Unibet:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1159257

Helsike, linken funka ikke...

*klippe,lime*

Innlegget skrevet av SierDuDet i Åpent forum

8/5-2002 klokken 23:54

------------------

UNIBET

Prøvde meg for moroskyld idag. Satt inn 200 kroner og spilte 50 kroner på Lyn - Start og 50 kroner på Liverpool - Blackburn.

Uten at det var noen stor bombe så gikk begge inn, og saldoen står nå i 246.50.

Saldoen bør stå i 1000 kroner innen utløpet av mnd! Litt enklere og spille på hver enkelt kamp, istedet for å måtte spille på minst 3 stk - slik man må hos Norsk Tipping.

- SierDuDet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke snakk om markedsføring, men å diskutere.

Skal det ikke være lov å snakke om noe som er forbudt å markedsføres tror jeg det er en del innlegg som burde slettes her på dol. F.eks. dette som du har skrevet ang. Unibet:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1159257

Jeg hadde forventet at det innlegget ville bli slettet, og hadde overhodet ikke klaget dersom det ble det.

Unibet har ikke lov til å markedsføre seg i Norge, og jeg reklamerte unektelig for det, langt fra objektivt.

Det er markedsføring å skrive sånne innlegg som jeg der skrev om Unibet, og det er utvilsomt indirekte markedsføring å diskutere WGI på den måten Solsikke og de andre har gjort her i det siste.

Det hender jeg er kritisk til hva som blir slettet her, men ikke sånne innlegg.

F.eks. ble også sanginnlegg med tekster slettet en periode for noen år siden, grunnet plate en eller annen copyright lov fra plateselskapene.

Sånn bør det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsike, linken funka ikke...

*klippe,lime*

Innlegget skrevet av SierDuDet i Åpent forum

8/5-2002 klokken 23:54

------------------

UNIBET

Prøvde meg for moroskyld idag. Satt inn 200 kroner og spilte 50 kroner på Lyn - Start og 50 kroner på Liverpool - Blackburn.

Uten at det var noen stor bombe så gikk begge inn, og saldoen står nå i 246.50.

Saldoen bør stå i 1000 kroner innen utløpet av mnd! Litt enklere og spille på hver enkelt kamp, istedet for å måtte spille på minst 3 stk - slik man må hos Norsk Tipping.

- SierDuDet

Jeg har nettopp svart deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg leste innlegget så det veldig ut som reklame. Helt greit at slikt blir slettet syns jeg. Forøvrig syns jeg det er morsomt å lese argumentene til dere som er med i WGI - alt ser ut som et oppkok av argumenter som dere ble servert da dere ble "lurt" inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste innlegget så det veldig ut som reklame. Helt greit at slikt blir slettet syns jeg. Forøvrig syns jeg det er morsomt å lese argumentene til dere som er med i WGI - alt ser ut som et oppkok av argumenter som dere ble servert da dere ble "lurt" inn i dette.

Hmm... jeg får dessverre ikke lov til å skrive så mye her. Greit nok :)

Men jeg kan i alle fall si at så lenge jeg tjener penger så føler jeg meg slett ikke lurt.

Ikke var det noen som lurte meg inn heller for den del, jeg søkte selv på nett etter folk som drev aktivt med dette og meldte meg inn hos dem.

Og var dette reklame så slett i vei webbis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forventet at det innlegget ville bli slettet, og hadde overhodet ikke klaget dersom det ble det.

Unibet har ikke lov til å markedsføre seg i Norge, og jeg reklamerte unektelig for det, langt fra objektivt.

Det er markedsføring å skrive sånne innlegg som jeg der skrev om Unibet, og det er utvilsomt indirekte markedsføring å diskutere WGI på den måten Solsikke og de andre har gjort her i det siste.

Det hender jeg er kritisk til hva som blir slettet her, men ikke sånne innlegg.

F.eks. ble også sanginnlegg med tekster slettet en periode for noen år siden, grunnet plate en eller annen copyright lov fra plateselskapene.

Sånn bør det være.

Har jeg diskutert WGI på feil måte? Jeg har spurt spørsmål om WGI til andre WGI deltagere fordi jeg er helt fersk i gamet og min sponsor er på ferie. Jeg vet at det ikke er lov til å markedsføre WGI her på dol og hadde jeg ønsket å markedesføre det hadde vel jeg skrevet ett innlegg med medlemsbetingelser og slike ting, samt lagt ved mailadressen mine eller noe sånt ikke sant?

For øvrig fikk jeg akkurat beskjed fra venninna mi at hun hadde tjent 7000 kroner på noen få uker gjennom WGI. Det er vist bare jeg som ikke får det til*s* Og til det om venninna mi snakker sant? Vel har kjent henne i RL i 8-9 år så jeg tror nok hun snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg diskutert WGI på feil måte? Jeg har spurt spørsmål om WGI til andre WGI deltagere fordi jeg er helt fersk i gamet og min sponsor er på ferie. Jeg vet at det ikke er lov til å markedsføre WGI her på dol og hadde jeg ønsket å markedesføre det hadde vel jeg skrevet ett innlegg med medlemsbetingelser og slike ting, samt lagt ved mailadressen mine eller noe sånt ikke sant?

For øvrig fikk jeg akkurat beskjed fra venninna mi at hun hadde tjent 7000 kroner på noen få uker gjennom WGI. Det er vist bare jeg som ikke får det til*s* Og til det om venninna mi snakker sant? Vel har kjent henne i RL i 8-9 år så jeg tror nok hun snakker sant.

Du er nok ikke alene om ikke å få det til, da de aller aller fleste erfarer med nettverksmarkedsføring at de ikke engang tjener inn beløpet de har lagt ut for å være med.

Der snakker jeg også av erfaring :)

Jo, det er utvilsomt indirekte reklame å stille spørsmål om det, fortelle hva venninner har tjent, gi råd, få det til å virke enkelt, osv.

Kanskje du ikke er den verste, men de som har svart deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om ikke å få det til, da de aller aller fleste erfarer med nettverksmarkedsføring at de ikke engang tjener inn beløpet de har lagt ut for å være med.

Der snakker jeg også av erfaring :)

Jo, det er utvilsomt indirekte reklame å stille spørsmål om det, fortelle hva venninner har tjent, gi råd, få det til å virke enkelt, osv.

Kanskje du ikke er den verste, men de som har svart deg :)

Ok, så har jeg kanskje drevet inndirekte reklame da, men ikke med mening. Jeg tror nok at WGI har potensiale, men det geniale er nok å få vervet ut av Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så har jeg kanskje drevet inndirekte reklame da, men ikke med mening. Jeg tror nok at WGI har potensiale, men det geniale er nok å få vervet ut av Norge.

Det er da ingen som kritiserer dere for å drive indirekte reklame, jeg bare konstanterte at jeg forsto hvorfor webbis var ute med visklæret sitt!

Jeg vet ikke hva WGI er, eller hva dere selger, dersom dere i det hele tatt selger noe, men jeg vet en del om andre nettverksmarkedsføringsprosjekter, og siden dere alle er enig om at dette er noe av det samme så vil jeg tørre å påstå at du, dersom du skal tjene noe på det her, skal jobbe jævla hardt, i og med at du har kommet inn i det så grusomt seint.

Noen mnd for seint er for seint i nettverksmarkedsførings sammenheng, så sant du ikke jobber ræva av deg med å skaffe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ulovlig, og de som nå lar seg lure, vil en dag få svi.. Sånn er det bare, men man må lære av egne feil..noen er dummere enn andre..:-)

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...