Gå til innhold

hjelp!!!!


clavicula4

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 22 år som har en kul i underlivet, innenfor en av de indre kjønnsleppene.

Den har vært der en stund, som en mørk "flekk", et lite område med farge som om det har vært en liten blodansamling eller no sånt... I det siste har jeg imidlertid lagt merke til at den også kan kjennes soom en liten kul. Den er mindre enn en ert, og har ikke vært vond, før nå i det siste har den vært litt øm.

Jeg var hos legen og tok en undelivsundersøkelse pga p-piller for noen uker siden, men han nevnte ingenting om kulen. (jeg var så stresa den dagen at jeg glemte hele greia)

Noen som har peiling på hva dette kan være? Vær så snill å svare isåfall, jeg blir kjempeglad for alle tanker og evt andres erfaringer!

På forhånd tusen millioner takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Hmm. Kan det rett og slett være blodansamling? Hvis fargen kan få deg til å tro det mener jeg.

Ellers så har jeg et par venninner som har måttet fjerne kuler, men ettersom jeg har forstått har det vært der trusestrikket går utenfor kjønnsleppene. Synes noen nevnte her på forumet at en lege visstnok antydet at det hadde med g-streng å gjøre. Ikke vet jeg:-)

Du burde spørre gynekologen og få det undersøkt. Bedre å gjøre det én gang for mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...