Gå til innhold

sommerfest, morsomme påfunn


Gjest personalia

Anbefalte innlegg

Gjest personalia

Vi skal ha sommerfest med jobben, og jeg er med på å planlegge festen.

Har noen noen gode ideer til eventuelle leker som passer på en personalfest, evt. andre morsomme påfunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pinga1365380359

Rollespill! Alltid morsomt! Lag en reklame for arbeidsplassen din eller produktet dere produserer/servicen dere yter.

Ev. lag en sang som må inneholde følgende ord: finn på noe som er helt på jordet f.eks. kenguru og jordbærsyltetøy.

Del opp i lag. Lag kule team-navn av type amerikanske basketlag (Job tigers, payroll bears etc.). Be lagene lage sin egen fane eller logo som må presenteres og forklares.

Masse muligheter! Kjempegøy å lage personalfest! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få alle damene til å stå i ring (en mann skulle stått for dette,hehe) Så må alle damene legge armene bak, skuldrene så langt tilbake som de greier (hemmeligheten er at de skal stytte med brystene uten å vite det) så skal de synge "lille kattepus hvor har du vært..... samtidig som de vrikker på skuldrene.(puppene)Deretter skal de bøye seg fremover, så de tar i bakken med hendene, uten å bøye knærne og vimse fram og tilbake med rompa.(hemmeligheten er at rompa skal strutte ut,vrikke, og synge lille kattepus...

Så skal man fortelle hvor fin gjeng det er med pupper og rumpe.:-) Kommer selvfølgelig an på hvilken gjeng det er, men dette slo virkelig an på julebordet,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det svaret du ønsker deg, men....... Det er faktisk svært mange (undertegnede inkludert) som ikke synes selskapsleker er morsomt i det hele tatt. Faktisk er det helt pyton, så hvis du ikke vet at flertallet liker slikt, synes jeg dere burde ta det litt rolig på dette området. La det i alle fall være lov å si nei til å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Sikkert ikke det svaret du ønsker deg, men....... Det er faktisk svært mange (undertegnede inkludert) som ikke synes selskapsleker er morsomt i det hele tatt. Faktisk er det helt pyton, så hvis du ikke vet at flertallet liker slikt, synes jeg dere burde ta det litt rolig på dette området. La det i alle fall være lov å si nei til å delta.

Inkludert meg også, derfor kanjeg ikke anbefale noen leker heller desverre:)

Men for de som liker det er det sikkert morsomt altså. Jeg er kanskje kjedelig for jeg liker heller ikke temafester eller karneval..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Drite ut sjefen. Det er alltid en klassiker.

Men jeg arrangerte auksjon en gang. Det var ganske morro. For eksempel: Jeg tilbyr meg og koke all kaffen på pauserommet i 1 uke dersom sjefen barberer bare halve ansiktet i en uke. Sjefen må da by over og bød kaffekoking i 2 uker for å slippe.

En kollega av meg ville vaske alle byggets toaletter hver dag i lunchpause sin i en uke om økonomisjefen gikk en uke i dameklær! Økonomisjefen høynet med wienerbrød hver dag.

Disse to eksemplene endte altså med at høvdingen kokte og serverte kaffe til alle sine undersåtter i 2 uker for å beholde helskjegget, mens økonomisjefen måtte i en hel uke servere oss wienerbrød mens han selv lå på alle fire og vasket toaletter.

De forskjellige budene og "auksjonsobjektene" ble etterhvert ganske oppfinnsomme. Vi hadde noen morsomme uker etter en vel så vellyket fest.

Prøv, dere kommer nok til å få en god latter.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...