Gå til innhold

Mette Moen eller andre!


dee

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg råd! Jeg har PCOS og har gått på dobbel Pergotime (dag 5-9) og tok Profasi på dag 17. Jeg testet med ClearPlan og fikk to helt like streker på dag 17 (kvelden) og dag 18. På tirsdag (dag 23) tok jeg en blodprøve på sykehuset på Progesteronet. Den var kun på 1,2, som indikerer at jeg ikke har hatt eggløsning. Kan jeg ha tatt prøva for tidlig? Jeg tok den jo kun 4 dager etter eggløsning... Og er ikke CP til å stole på? Jeg tok jo to helt klare positive prøver!!!

I og med at jeg hadde eggøsning (?) på dag 18-19 er jo ikke forventet mens før dag 32-33...

Er alt håp ute denne gangen også (har tatt enkel kur før uten å reagere). Håper på raskt svar - etter fire år med prøving begynner det å ta på med denne ventinga. Beklager langt og rotete innlegg!

Hilsen en fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg mener bestemt at Profasi kan gi utslag paa Clearplan uten at det behoever aa ha vaert eggloesning, men akkurat naa paa min ferie i India kan jeg ikke sjekke det. Les omhyggelig bruksanvisning paa Clearplan, saa finner du muligens svaret. Progesteronverdien tyder paa at du ikke har hatt eggloesning denne gangen.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...