nataja Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 Var her inne for 1 år siden. Da var det gratis hvis man skulle spørre legen om noe, et var småprat for oss som likte å skravle litt, og det var en koselig atemosære. Hva er skjedd?? Er t.o.m doktoronline blitt helt No0rge? Hvor man tar betalt for ALT? hvor man må betale 5,- om man vil ha et glass vann ? Uff, man skulle bodd i Danmark, der er alt bedre. T.o.m eldreomsorgen er kommet lengre der, til tross for at Norge er verdens rikeste land.. ..Men her inne,- her er jo alt forandra. Tror jeg heller stikker over til nettdoktor, jeg...der er det ihvertfall GRATIS! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Man kan jo lure på hvor ofte du har behov for å spørre legen om noe. Aner vi snev av en liten hypokonder her? 0 Siter
Altman Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Dette er det minst gjennomtenkte innlegget jeg har lest hittil i dag. 0 Siter
Zirine Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Hvordan kan det ha seg at du forventer at et helt system skal driftes, folk skal være ansatt for å svare på spørsmål og du forventer at ditt bidrag skal være 0 - NULL? 0 Siter
nataja Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Beklager, var litt frustrert i går. Sikkert pms:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.