Gå til innhold

FU: Hvor mange og hvilke vinduer..


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*kremt*

Burde kanskje begynne med meg selv..

Jeg har 5-8 vinduer "på gang" sånn ca.

DOL (selv om det begynner å bli &%¤&%¤ irriterende med den reklamegreia som dukker opp også når jeg er på andre sider), phpBB, phpbbhacks, og som regel 3-4 fra mine egne sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlook er alltid oppe, samt at jeg er tilkoblet Exchangeserveren på jobb og følger med der hele kvelden..

Det jeg ellers har oppe i IE kan variere en del, men det er gjerne sider der jeg søker informasjon, for det meste jobb/interesse-relatert.

Bruker også å følge med her inne, på hardware.no og div aviser. I perioder spiller jeg online, også laster jeg ned en hel masse skit og lort :-)

Holder antall vinduer nede på et minimum privat, men på jobb blir det fort mange - og alle da jobbrelaterte. Er faktisk en av de få som ikke er på DOL i arbeidstiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn normalt på dagtid 3 forskjellige IE (DOL, SMS og annen surfing), jeg har sluttet å ha Outlook åpen hele tiden pga. alle søppelmailene, i stedet sjekker jeg mailwasher av og til. Selv om jeg nesten ikke bruker MSN til å chatte med så blir den stående åpen mange ganger på kveldstid, kan være god å ha til PM! :-)

Og hvis jeg hører på musikk så blir det 3 vinduer til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har e-posten, mIRC, DOL og Dagbladet/vg oppe sånn omtrent hele tida. Ellers blir det vel sånn ett eller to ekstra hvis jeg ser på linker jeg finner her eller får på epost, eller hvis det er noe spesielt jeg skal finne.

Men du, det finnes mange slags sånne pop-up-killere. Jeg bruker Pow! (fra analogx.com, kan også fåes på download.com...), men det er også andre gode. Last ned et sånt du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn forskjellig. Akkurat nå er det 3 vinduer oppe. Vgs nettside som forteller om muslimer som vil ha Norge til en islamsk stat. Dol og fullthus.com :o) Også dette hersens annonse vinduet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast: Outlook, Google, DOL, FulltHus, og så deler Bokprat/ Mingle et vindu som også blir brukt til annen mer eller mindre målrettet surfing. Sånn cirka 5, mao.

Så hender det at jeg blir lurt med på et msn-vindu eller tre, men da sliter jeg. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...