Gå til innhold

Hjelp!!


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    26

  • libra

    5

  • molli

    4

  • magnus

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest glimmer

Uff da... Du visste vel ikke at han var helt på trynet politisk før du giftet deg, da? Hvis du gjorde det, så kan du bare lide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Du visste vel ikke at han var helt på trynet politisk før du giftet deg, da? Hvis du gjorde det, så kan du bare lide ;)

Hehe..Jeg hadde selvsagt mine bange anelser, men jeg er altså ikke gift. Men hvis vi hadde stemt det samme hadde vi jo vært enige, og det kunne muligens blitt litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på heftige krangler og masse forsoningssex.

At jeg må fortelle deg alt, assa! *himler*

;-)

Skal snart pule selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Hehe..Jeg hadde selvsagt mine bange anelser, men jeg er altså ikke gift. Men hvis vi hadde stemt det samme hadde vi jo vært enige, og det kunne muligens blitt litt kjedelig.

Åh, beklager, hodet mitt erstattet "samboer" med "mann". Kanskje jeg innerst inne er moralsk fanatiker?

I alle fall... Man trenger ikke være enig om alt, men at han stemmer Høyre er jo på grensen til hva du burde tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste mulige i denne situasjonen er selvsagt å begynne å stemme Høyre, eventuelt FRP, selv.

Du virker jo som en fornuftig ung kvinne, så jeg finner det merkelig at du ikke stemmer ett av disse partiene, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste rette er selvsagt å begynne å mene det samme som mannen din. Da slipper du diskusjoner, og mannen din blir mer fornøyd.

Egne meninger hos kvinner blir stort sett uglesett av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En heftig diskusjon med en høyre-mann, er ti ganger bedre enn slapp sex med en SV`er.

Det er beste med det hele er jo utsikten til et realt"make up knull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ lenge han er villig til å betale for de tjenestene du benytter deg av, og som du ikke har råd til å fremskaffe av egen økonomi, er det vel ikke så stort problem, er det vel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Du visste vel ikke at han var helt på trynet politisk før du giftet deg, da? Hvis du gjorde det, så kan du bare lide ;)

Jeg er heldigvis ikke gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Det er forresten godkjent som trening har jeg hørt.

Vel, tviler på at pulingen i går ga meg så mye trim. Jeg lå bare der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste mulige i denne situasjonen er selvsagt å begynne å stemme Høyre, eventuelt FRP, selv.

Du virker jo som en fornuftig ung kvinne, så jeg finner det merkelig at du ikke stemmer ett av disse partiene, uansett.

Om jeg hadde stemt et av de partiene der, hadde jeg sett på meg selv som meget ufornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste rette er selvsagt å begynne å mene det samme som mannen din. Da slipper du diskusjoner, og mannen din blir mer fornøyd.

Egne meninger hos kvinner blir stort sett uglesett av menn.

Igrunnen enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...