Gå til innhold

Sjalusi...


Gjest Hater meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Hater meg selv

Heisann! Jeg sliter noe helt utrolig med sjalusi. Har fått meg type nå, men jeg blir sjalu bare han velger å prate med andre enn meg... Jeg sliter med utrolig dårlig selvtillit, så det kan vel hende at det er derfor jeg blir sjalu. Bare han kikker på en jente som går forbi, så føler jeg at jeg ikke er bra nok og at han heller vil ha henne. Han har sagt til meg at jeg er perfekt for han ørten ganger, men jeg greier bare ikke å tro helt på det. Og når jeg ser en pen jente, så tenker jeg "hvorfor vil han ha meg når han kan få noe som er mye finere og smartere?" Jeg er så lei av at alle er bedre enn meg... Føler meg så dum og stygg... Vet ikke helt hvorfor jeg tenker sånn, men det er slitsomt. Jeg blir misunnelig for absolutt ALT *sukk* Måtte bare få ut dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg er en jente pa 22 ar som foler akkurat det samme..har kjereste,men har en utrolig darlig selvtillitt..tror han vil ha alle andre og tror han har lyst pa alle andre enn meg..selv om han sier det er meg han vil vere sammen med..

Har tenkt til a oppsoke psykolog..kanskje det er en losning for deg ogsa..

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...