Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er en del greier jeg ikke fikk svart på i går kveld/natt, siden noen av oss er så fornuftige at de faktisk legger seg til anstendige tidspunkt.

I tillegg er (igjen..) _enkelte_ av oss såpass anstendige at vi tar personlige tråder her på meldinger!

Skal vi se:

Tiger:Den ti på tre greia er ikke så komiske fra guttens side som du skal ha det til. Han er trossalt bare desp, og det er verre med ti på tre jenta som faktisk tror på fyren når han sier at han har kikket på henne hele kvelden! :)

Era: Han eksen din er ram i tlf, og nei, han SierSåmyeRart - et nick jeg for øvrig likte - sa ikke så mye rart i går :)

rufsetufsa: Du... den antydningen du kom med når jeg sa jeg som eneste ærlige person på sexforumet i går sa jeg hadde hatt sex med 22 stk i mitt liv, og du faktisk ikke trodde noe på meg fordi du syntes det var lite, så ble jeg noe.. eh... ja, det var jo en hyggelig ting å høre, da jeg kviet meg for å si det grunnet at jeg faktisk syntes det var litt i overkant.

Men det er kanskje ikke det grunnet at det er ca 10 år siden sexdebutt og jeg ikke har noen veldig lange, seriøse forhold bak meg.

Uansett... dette synet på hva som er mye eller lite får meg til å spørre deg om hva du mener med mye, og hvor mange vi snakker om i ditt tilfelle. En feilmargin på +- 50 stk kan jeg for øvrig godkjenne da jeg gjør regning med at vi her snakker om en del militære tropper:)

Dessuten, hva med en firkant? Selv om jeg er noe skeptisk til deg tufsa, i og med at ditt fokus på størrelse er ekstremt! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65860-rufsehufsa-tiger-og-era/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

"fyren når han sier at han har kikket på henne hele kvelden! :)"

He-he, hadde ikke tenkt på den vinklingen nei *ler*. Du har et poeng. Men komisk er det å se på uansett hvem som driter seg ut;)

"person på sexforumet i går sa jeg hadde hatt sex med 22 stk i mitt liv, og du faktisk ikke"

Fikk ikke med meg at du ble overmannet av en sannhetsserum og kom med et faktisk tall... men da er det godt man har Tufsa der som sladrer:)

Og tufsa har skrytt på seg voldsomt overfor deg skjønner jeg;) Ja, ja, noen legger til og noen trekker fra..

Er det så viktig da? Hadde jeg vært 20 og gutten 20, så hadde jeg blitt skeptisk til maaange partnere, men ikke nå:)

"Dessuten, hva med en firkant?"

Du legger inn aksjer overalt.. og tenker -faen heller, jeg tar alle tre;)

Jeg er skeptisk til om Era kan skille fantasi og virkelighet.. Vi kan jo ende med å bli tjoret fast hele bunten. Og Tufsa sikler sånn på monsteret mitt at jeg hadde plugget igjen med buttplugger i hue og rævva for å være på den sikre side. Og du.. hadde fått kjørt deg etter en natt med oss tre etter de detaljerte beskrivelsene du har kommet om det ene og andre;)

God morgen forresten:-)

"fyren når han sier at han har kikket på henne hele kvelden! :)"

He-he, hadde ikke tenkt på den vinklingen nei *ler*. Du har et poeng. Men komisk er det å se på uansett hvem som driter seg ut;)

"person på sexforumet i går sa jeg hadde hatt sex med 22 stk i mitt liv, og du faktisk ikke"

Fikk ikke med meg at du ble overmannet av en sannhetsserum og kom med et faktisk tall... men da er det godt man har Tufsa der som sladrer:)

Og tufsa har skrytt på seg voldsomt overfor deg skjønner jeg;) Ja, ja, noen legger til og noen trekker fra..

Er det så viktig da? Hadde jeg vært 20 og gutten 20, så hadde jeg blitt skeptisk til maaange partnere, men ikke nå:)

"Dessuten, hva med en firkant?"

Du legger inn aksjer overalt.. og tenker -faen heller, jeg tar alle tre;)

Jeg er skeptisk til om Era kan skille fantasi og virkelighet.. Vi kan jo ende med å bli tjoret fast hele bunten. Og Tufsa sikler sånn på monsteret mitt at jeg hadde plugget igjen med buttplugger i hue og rævva for å være på den sikre side. Og du.. hadde fått kjørt deg etter en natt med oss tre etter de detaljerte beskrivelsene du har kommet om det ene og andre;)

God morgen forresten:-)

God morgen til deg også :)

Enig i at antallet ikke bør ha noe å si. Selv er jeg i hvertfall av den oppfattelsen, men siden jeg var så ærlig der inne så burde flere svart.

Jeg føler nemlig noenganger at jeg er litt i overkant, i hvertfall i forhold til venner og kjente... MEN, og det er selvsagt fordi enkelte av dem har vært i lange forhold, noe ikke jeg har vært og et par stk i året er jo egentlig ikke så mye...

Ja, Era er skummel der hun sikkert ville troppet opp med gassmaske og døde dyr, og tufsa med sin størrelsefetish er også en jente man ikke med engang viser fram utstyret til... Selv jeg ville fått komplekser i forhold til henne, og det tror jeg egentlig ikke jeg har noen grunn til å få..:)

På den annen side.. det er jo ingen skam å få kjørt seg en natt, så det hadde jo alltids vært hyggelig :)

tigertrollet

God morgen til deg også :)

Enig i at antallet ikke bør ha noe å si. Selv er jeg i hvertfall av den oppfattelsen, men siden jeg var så ærlig der inne så burde flere svart.

Jeg føler nemlig noenganger at jeg er litt i overkant, i hvertfall i forhold til venner og kjente... MEN, og det er selvsagt fordi enkelte av dem har vært i lange forhold, noe ikke jeg har vært og et par stk i året er jo egentlig ikke så mye...

Ja, Era er skummel der hun sikkert ville troppet opp med gassmaske og døde dyr, og tufsa med sin størrelsefetish er også en jente man ikke med engang viser fram utstyret til... Selv jeg ville fått komplekser i forhold til henne, og det tror jeg egentlig ikke jeg har noen grunn til å få..:)

På den annen side.. det er jo ingen skam å få kjørt seg en natt, så det hadde jo alltids vært hyggelig :)

Slapp av, jeg tror penisen din har så stort ego at det ikke ville vært et problem;)

14, tror jeg;)

Nå skal jeg ut å bade litt! Juhuu:)

Slapp av, jeg tror penisen din har så stort ego at det ikke ville vært et problem;)

14, tror jeg;)

Nå skal jeg ut å bade litt! Juhuu:)

14? Huff.. du må da ikke si sånt til et mannfolk....

Den er mer enn som så!

Du får kose deg i vannet, det høres jævla deilig ut :)

Det er kult at du skryter på deg anstendighet med å ta personlige tråder her, når du har brukt hele dagen på å fucke opp åpent forum.

Igjen.:-)

Dere snakker så mye om ti på tre, begge to, at man begynner å lure.

Med så mye kjennskap til temaet, tror jeg dere har både plukket opp og blitt plukket opp ti på tre - begge to!

22 sexpartnere tror jeg ingenting på SDD.

For det første ville en som hadde hatt over 20 stk skrevet "20-25", da han ikke hadde husket nøyaktig antall.

SDD, fører du loggbok over hvor mange du har knullet?

Gir du dem poeng for utførelse?

Eller lyver du ned tallet, da du tror at du husket antall den gang du faktisk hadde hatt 22? :-p

Selv har jeg ikke hatt så forferdelig mange, da jeg har kastet bort noen år på lange forhold ;-) , men mistet tellingen da jeg var 22-23 år.

*ikke stolt*

Hvis det er ok med en feilmargin opp til 50, kan jeg vel røpe at jeg har hatt så mange som 55 stykker.

Firkant tror jeg blir uaktuelt.

Og grunnen er enkel, du takler ikke tre jenter.

Men oralsexen din, kan jeg se deg for meg med to, til nød, men langtifra tre.

I tillegg hadde du ført meg inn i loggboken din, og det liker jeg ikke.

I tillegg blir nok Luska litt snurt nå, da hun ikke er invitert.

Hun har jo mast på meg om å få med deg og Tommy Steine på en øde øy.

Foreløpig er det uklart hvem som blir min nummer 56, men om du ikke smisker noe jævlig for meg snart, velger jeg desidert Tommy. ;-)

Annonse

Det er kult at du skryter på deg anstendighet med å ta personlige tråder her, når du har brukt hele dagen på å fucke opp åpent forum.

Igjen.:-)

Dere snakker så mye om ti på tre, begge to, at man begynner å lure.

Med så mye kjennskap til temaet, tror jeg dere har både plukket opp og blitt plukket opp ti på tre - begge to!

22 sexpartnere tror jeg ingenting på SDD.

For det første ville en som hadde hatt over 20 stk skrevet "20-25", da han ikke hadde husket nøyaktig antall.

SDD, fører du loggbok over hvor mange du har knullet?

Gir du dem poeng for utførelse?

Eller lyver du ned tallet, da du tror at du husket antall den gang du faktisk hadde hatt 22? :-p

Selv har jeg ikke hatt så forferdelig mange, da jeg har kastet bort noen år på lange forhold ;-) , men mistet tellingen da jeg var 22-23 år.

*ikke stolt*

Hvis det er ok med en feilmargin opp til 50, kan jeg vel røpe at jeg har hatt så mange som 55 stykker.

Firkant tror jeg blir uaktuelt.

Og grunnen er enkel, du takler ikke tre jenter.

Men oralsexen din, kan jeg se deg for meg med to, til nød, men langtifra tre.

I tillegg hadde du ført meg inn i loggboken din, og det liker jeg ikke.

I tillegg blir nok Luska litt snurt nå, da hun ikke er invitert.

Hun har jo mast på meg om å få med deg og Tommy Steine på en øde øy.

Foreløpig er det uklart hvem som blir min nummer 56, men om du ikke smisker noe jævlig for meg snart, velger jeg desidert Tommy. ;-)

Hehe, ja jeg har plukket opp jenter ti på tre, og ja, jeg har blitt plukket opp ti på tre selv, men DET er lenge siden.

I hvertfall litt lenge siden..:)

Når det gjelder tallet 22 så skal jeg fortelle deg nøyaktig hvorfor jeg husker det!

Jeg og en kompis satt og telte for nøyaktig 2 år siden (det var faktisk i begynnelsen av august for to år siden, husker det fordi jeg har bursdag snart..) og da kom jeg fram til 12 stk.

Etter det hadde jeg en fucking good friend i noen uker, så hadde jeg ett ONS, så hadde jeg et forhold på noen mnd, så hadde jeg et ONS, så hadde jeg et forhold i seks mnd, så hadde jeg et fucking good opplegg i fjor høst, så hadde jeg ett ONS i januar i år, så hadde jeg en ONS til, så hadde jeg noe forholdgreier i ca 2 mnd, så hadde jeg et ONS to ganger med samme jente, og etter det har jeg hatt sex med en til!

Jeg sliter med å huske de første 12 om jeg ikke konser veldig, men de siste to årene husker jeg.

Dette blir 22 stk.

Det var faen skjæra meg en detaljert beskrivelse, men det er grunnen til at jeg husker det! :)

Jeg hadde nok ikke maktet 3 jenter, nei, selv om det selvsagt hadde vært gøy for meg. Verre med dere om dere ikke har lesbiske fantasier, noe jeg jo hadde forventet at dere hadde hatt! :)

Hehe, ja jeg har plukket opp jenter ti på tre, og ja, jeg har blitt plukket opp ti på tre selv, men DET er lenge siden.

I hvertfall litt lenge siden..:)

Når det gjelder tallet 22 så skal jeg fortelle deg nøyaktig hvorfor jeg husker det!

Jeg og en kompis satt og telte for nøyaktig 2 år siden (det var faktisk i begynnelsen av august for to år siden, husker det fordi jeg har bursdag snart..) og da kom jeg fram til 12 stk.

Etter det hadde jeg en fucking good friend i noen uker, så hadde jeg ett ONS, så hadde jeg et forhold på noen mnd, så hadde jeg et ONS, så hadde jeg et forhold i seks mnd, så hadde jeg et fucking good opplegg i fjor høst, så hadde jeg ett ONS i januar i år, så hadde jeg en ONS til, så hadde jeg noe forholdgreier i ca 2 mnd, så hadde jeg et ONS to ganger med samme jente, og etter det har jeg hatt sex med en til!

Jeg sliter med å huske de første 12 om jeg ikke konser veldig, men de siste to årene husker jeg.

Dette blir 22 stk.

Det var faen skjæra meg en detaljert beskrivelse, men det er grunnen til at jeg husker det! :)

Jeg hadde nok ikke maktet 3 jenter, nei, selv om det selvsagt hadde vært gøy for meg. Verre med dere om dere ikke har lesbiske fantasier, noe jeg jo hadde forventet at dere hadde hatt! :)

Du har skyhøye forventninger.

Hvorfor tror alle menn at alle jenter vil andre jenter? :-)

tigertrollet

14? Huff.. du må da ikke si sånt til et mannfolk....

Den er mer enn som så!

Du får kose deg i vannet, det høres jævla deilig ut :)

Deilig med et bad, ja. Ble lys våken:)

Jeg antydet ikke noen lengde i cm, trodde du hadde fått med deg til nå at det har jeg ikke snøring på?! ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...