tieto Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei! Hvordan går det med streken din? Har den blitt sterkere?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillin Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Her er jeg, og det var lillin under falsk flagg... Koselig at noen tenker på en! Jo da, streken har blitt sterkere, den, så jeg er nok gravid, men testet sent i går kveld etter en del brusdrikking, så det kan være derfor den er litt svak kanskje?? Skal prøve igjen til tirsdagen. Men jeg er kjemperedd for at det skal ha festet seg utenfor livmoren, så jeg holder litt igjen med gleden.... Har litt "hold" i siden i dag... Vet ikke om det er noe symptom, jeg?? Jeg kommer tilbake når jeg er litt sikrere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Her er jeg, og det var lillin under falsk flagg... Koselig at noen tenker på en! Jo da, streken har blitt sterkere, den, så jeg er nok gravid, men testet sent i går kveld etter en del brusdrikking, så det kan være derfor den er litt svak kanskje?? Skal prøve igjen til tirsdagen. Men jeg er kjemperedd for at det skal ha festet seg utenfor livmoren, så jeg holder litt igjen med gleden.... Har litt "hold" i siden i dag... Vet ikke om det er noe symptom, jeg?? Jeg kommer tilbake når jeg er litt sikrere! Hei! Satser på at streken blir sterkere og sterkere! Tenker på deg og krysser alt for at dette kommer til å gå bra (c; 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.