Gå til innhold

Deprimert og gravid


Blésha

Anbefalte innlegg

Finnes det noe som helst som noen kan gjøre for å lette litt på depresjonen? Jeg orker ikke gå rundt sånn og ikke finne mening eller glede med noenting, og bare være trist. Dette er en tid hvor jeg egentlig skulle ha mulighet til å forberede meg og glede meg over den lille som kommer, men istedet går jeg her trist, lei og utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Blésha,

Jeg ville snakket med dem på Ullevål (?) for å få en haste-henvisning til en kvinnelig psykiater som kan gi deg medisiner du kan bruke selv om du er gravid. Ring evt. til din vanlige psyk, slik at hun kan hjelpe med å skaffe deg time "på dagen" hos psyk.

Tenker på deg, Blésha!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blésha,

Jeg ville snakket med dem på Ullevål (?) for å få en haste-henvisning til en kvinnelig psykiater som kan gi deg medisiner du kan bruke selv om du er gravid. Ring evt. til din vanlige psyk, slik at hun kan hjelpe med å skaffe deg time "på dagen" hos psyk.

Tenker på deg, Blésha!

*klem*

Psykologen min er syk, får ikke tak i henne før etter helgen. Legen min får jeg heller ikke tak i, har prøvd å ringe dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen min er syk, får ikke tak i henne før etter helgen. Legen min får jeg heller ikke tak i, har prøvd å ringe dit.

Hei,

(Jeg er på vei ut døren, så dette blir hurtig! :-) )

Psyk har sikkert en vikar/vakt eller lignende. Spør resepsjonisten eller andre.

Fastlegen din er lovpålagt å ha "hastetimer" hver dag. Hvis de ikke tar telefonen, går du der med en gang. Hvis fastlegen din er på ferie, har hun en vikar. Hvis ikke snakk med en annen person på legesenteret.

*klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest victoria80

Skjønner deg at du har det tungt nå og sliter veldig i tillegg til at du og Hawkind skal flytte til et annet sted.

Det fører ofte med seg komplekser med det fysiske og det psykiske det å være gravid.

Håper bare at det ordner seg snart både for deg og kjæresten din.

Leste forresten innlegget lengre nede hvor dere hadde problemer med å få noen penger fra sosialkontoret, og skjønner deg til tider at du har lyst til å gi opp,men du må bare fortsette å kjempe.Love meg at du ikke gir opp.

Ellers vil jeg ønske deg lykke til med innflyttingen og du får hilse Hawkind så mye i fra meg.

Gir dere begge en stor klem og sender dere begge + barnet mange varme tanker.

Klem fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøk å ta pauser fra tristheten før den tar fullstendig overtaket på deg.

Dette kan vel både du og jeg alt om.. så jeg skriver ikke gode råd til deg om å gå en tur i den forbanna skauen.. eller glo ut av vinduet å se på de forbaske vakre blomstene som tyter opp osv. .......

Kjære kjære Blèsha... du har det tungt nå.. og å gå gravid..å "skulle være lykkelig"..mens man overhodet ikke kjenner et fnugg av glede.. må være grusomt.

Har du vurdert å be om mer hjelp i denne tiden.. evt støttesamtaler med jordmor/ din behandler osv.

Ord blir så fattige... men jeg skal sende deg varme tanker i natt..

-gode klemmer-

Ps.. be hauken kjøpe lavendel badeolje til deg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...