Gå til innhold

Menn, et skikkelig kvinnfolk...


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kvinne da, men måtte må jo bare skjekke ut hvem det var:) Ja, gosh, selv jeg som er jente digger den dama. Hun er nydelig:) Min top liste på hvem jeg ville lignet på av kjente kvinner er: Angelina J, Jennifer Lopez, eller en av jentene i Desinys Child:))

God helg.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - du får bare svar fra hunkjønn her. Men jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som er så stas med den dama der??

Jeg må i så fall si som Zirine akkurat sa til meg: Nå må du huske å ta medisinen din... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ligner jo litt på deg, da. :-)

Ja, noe så sinnsykt også. Siste rykte går på at hun har tatt plastisk kirurgi for at kinnbenene skal bli mest mulig lik mine.

Jeg håper bare ikke hun legger på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Har gjort det, så.

Da må du be legene foreskrive noe sterkere!! Fort, det haster! :-D

Vis meg en vakrere kvinne, er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du be legene foreskrive noe sterkere!! Fort, det haster! :-D

Vis meg en vakrere kvinne, er du snill.

Hepp! Her har du meg... Ingen over ingen ved siden av;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde, da? :-)

*Heeeelp* Hehe. Avsølørt... *angre på bilde* Jaja. Nå sitter jeg pent i det ja. På dol galleriet der er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du be legene foreskrive noe sterkere!! Fort, det haster! :-D

Vis meg en vakrere kvinne, er du snill.

Skal se om jeg kan grave frem et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he conan

Alle kan sminke seg med et par tonn sminke og lage trutemunn :-D

alle kan legge hodet på skakke og se deilig ut.

Men de som ikke har det som jobb eller ikke er ute etter naive mannfolk, trenger ikke det :)

Så rekken av din beskrivelse om skikkelig kvinnfolk er nok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang og de fleste som synes som deg har nok sett plenty av dem allerede ;o)

Men må si du ikke er storkrevende til kvinner! man kan bare se deilig ut, så er man et skikkelig kvinnfolk?! hva en du mener med det da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Heeeelp* Hehe. Avsølørt... *angre på bilde* Jaja. Nå sitter jeg pent i det ja. På dol galleriet der er jeg.

Ok, da sjekker jeg der, men du har skikkelig konkurranse.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he conan

Alle kan sminke seg med et par tonn sminke og lage trutemunn :-D

alle kan legge hodet på skakke og se deilig ut.

Men de som ikke har det som jobb eller ikke er ute etter naive mannfolk, trenger ikke det :)

Så rekken av din beskrivelse om skikkelig kvinnfolk er nok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang og de fleste som synes som deg har nok sett plenty av dem allerede ;o)

Men må si du ikke er storkrevende til kvinner! man kan bare se deilig ut, så er man et skikkelig kvinnfolk?! hva en du mener med det da.....

Hva mer kan man vel håpe på eller forvente av et kvinnfolk, enn at hun ser deilig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da sjekker jeg der, men du har skikkelig konkurranse.. :-)

conan - send meg mail med url til denne dolsia (har mistet bookmarkene mine) - dette må jeg også sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

conan - send meg mail med url til denne dolsia (har mistet bookmarkene mine) - dette må jeg også sjekke ut.

Mail på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...