Gå til innhold

Ah, fin musikk..


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Har akkurat lastet ned maange sanger av Pete Yorn, helt utrolig fin musikk! Musikk man kan slappe av til.. ANBEFALES for dere som liker musikk ala Travis, Coldplay osv..

Har lastet ned "Strange conditions", "on your side", "girl like you", "ez", "lose you" og "just another". Alle av Pete Yorn, og like nydelige er de alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å be deg laste ned litt Dimmu Borgir er vel helt uaktuelt, eller? :)

Eller du kan prøve på litt raga rockers.

Noen å hate og Slakt er fine å starte med! :)

Var hytteturen vellykket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det å be deg laste ned litt Dimmu Borgir er vel helt uaktuelt, eller? :)

Eller du kan prøve på litt raga rockers.

Noen å hate og Slakt er fine å starte med! :)

Var hytteturen vellykket? :)

ja, det kan man si er ganske uaktuellt... Tror det gjelder for det andre du nevnte og, kjenner jeg musikksmaken din rett...;)

Men du derimot bør laste ned noe av Pete Yorn, tror du kommer til å like det,selv om vi har ganske ulik musikksmak! Last ned "on your side" o9g "just another" ihvertfall, de er fiine:)

Hytteturen var skjønn den, har vært mye ute med båt, noe som alltid er like herlig, spesielt med fint vær og gode venner:)

Holdt på å brekke ankelen en gang da, hoppet i vannet (som var noe grunnere enn det jeg trodde..) og traff bunnen med et smell, det gjorde VONDT, men det gikk bra heldigvis:) Men unntak av det, så var alt flott!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan man si er ganske uaktuellt... Tror det gjelder for det andre du nevnte og, kjenner jeg musikksmaken din rett...;)

Men du derimot bør laste ned noe av Pete Yorn, tror du kommer til å like det,selv om vi har ganske ulik musikksmak! Last ned "on your side" o9g "just another" ihvertfall, de er fiine:)

Hytteturen var skjønn den, har vært mye ute med båt, noe som alltid er like herlig, spesielt med fint vær og gode venner:)

Holdt på å brekke ankelen en gang da, hoppet i vannet (som var noe grunnere enn det jeg trodde..) og traff bunnen med et smell, det gjorde VONDT, men det gikk bra heldigvis:) Men unntak av det, så var alt flott!:)

Huff, det hørtes jævla vondt ut... har selv truffet bund noenganger og når man ikke aner at den kommer så smeller det bra!

Du er heldig som har nytt sommeren i båt med gode venner.. har bare hatt en sånn båttursak enda i år, jeg, og denne uka jeg ikke gjort stort annet enn å jobbe og trene litt (har vært flink å trent 3 ganger!).

Som du ser av min hyppighet her har jeg jobbet mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Huff, det hørtes jævla vondt ut... har selv truffet bund noenganger og når man ikke aner at den kommer så smeller det bra!

Du er heldig som har nytt sommeren i båt med gode venner.. har bare hatt en sånn båttursak enda i år, jeg, og denne uka jeg ikke gjort stort annet enn å jobbe og trene litt (har vært flink å trent 3 ganger!).

Som du ser av min hyppighet her har jeg jobbet mye :)

Ja, det var vondt, blødde som bare det da jeg kom opp av vannet, skrapte jo opp hele foten i samme slengen vet du..

åå, så flink gutt som trener:) Har jogget hver morgen jeg var borte nå, så jeg har begynt å endelig komme litt igang jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var vondt, blødde som bare det da jeg kom opp av vannet, skrapte jo opp hele foten i samme slengen vet du..

åå, så flink gutt som trener:) Har jogget hver morgen jeg var borte nå, så jeg har begynt å endelig komme litt igang jeg og:)

Da er vi to!

Vi får motivere hverandre til å fortsette treningen, da, men jeg må si meg imponert over deg dersom du faktisk klarer å trene når du er på ferie.. Det hadde aldri jeg klart...

Fint det gikk bra med beinet ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Da er vi to!

Vi får motivere hverandre til å fortsette treningen, da, men jeg må si meg imponert over deg dersom du faktisk klarer å trene når du er på ferie.. Det hadde aldri jeg klart...

Fint det gikk bra med beinet ditt! :)

Nei vanligvis ikke jeg heller, men det var en gutt med som trener hele tiden og han klarte å dra meg med!:) Bra var det, for det trengte jeg..føler meg mye bedre nå etter å ha trent litt!

Ja, vi må motivere hverandre, jeg ihvertfall kommmer til å trenge det etterhvert...;)

Har det ellers skjedd noe action for deg da, mens jeg har vært på hyttetur?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en journalist (Dagbladet, tror jeg?) så treffende sa det: Travis er bandet for mennesker som hater musikk.

Travis=grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vanligvis ikke jeg heller, men det var en gutt med som trener hele tiden og han klarte å dra meg med!:) Bra var det, for det trengte jeg..føler meg mye bedre nå etter å ha trent litt!

Ja, vi må motivere hverandre, jeg ihvertfall kommmer til å trenge det etterhvert...;)

Har det ellers skjedd noe action for deg da, mens jeg har vært på hyttetur?:)

Nja, som du ser av min aktivitet her de siste dagene så er det ikke stort som har skjedd, annet enn jobbing...:)

Men nå er det helg om halvannen time! :)

Motivasjonen min for trening er faktisk veldig god nå, og jeg liker å trene for tiden. Merker forskjeller på kroppen etter bare noen få økter, og det er knapt noe som er mer motiverende enn som så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Nja, som du ser av min aktivitet her de siste dagene så er det ikke stort som har skjedd, annet enn jobbing...:)

Men nå er det helg om halvannen time! :)

Motivasjonen min for trening er faktisk veldig god nå, og jeg liker å trene for tiden. Merker forskjeller på kroppen etter bare noen få økter, og det er knapt noe som er mer motiverende enn som så :)

Det er sant, bedre motivasjon enn å se kroppen ta form finnes ikke! Bare tanken gir meg lyst til å sette igang egentlig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, bedre motivasjon enn å se kroppen ta form finnes ikke! Bare tanken gir meg lyst til å sette igang egentlig..:)

Bare å sette igang det, vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...