Gå til innhold

fetisj


c-man

Anbefalte innlegg

Det er mange ting som tenner meg, f.eks. lubne damer, modne damer, eksotiske damer, men en ting får virkelig saftene til å boble: Gravide.

Å se en gravid jente som nyter graviditeten sin er så fantastisk sexy, det formelig lyser av henne. Nå i varmen er det mange som går i korte topper eller trange sommerkjoler, jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å nyte synet.

Jeg har vært så heldig å hatt sex med to jenter som har vært mellom 5 og 8 måneder på vei, og det har vært fantastisk. Synet av de runde magene og tunge brystene er bare så sinnsykt eggende.

Mitt inntrykk er at mange gravide jenter/kvinner nyter å bli beundret/sett på, og også liker å vise fram magen sin. Jeg har også hørt at en kan bli mye kåtere under graviditeten.

Hvordan stemmer dette, jenter?

Er det flere som har det som meg? Evt. hvilke andre fetisjer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint!

Da jeg var gravid med mine to følte jeg meg ultradeilig. Strålte omkapp med atskillig yngre og absolutt smekrere 19-åringer.

Og ja - jeg fikk en enorm appetitt på sex. Samboer stilte opp som best han kunne, men det var på langt nær nok. Masturberte ved hvert eneste ledige høve, dagen lang. Det var i grunnen for mye - jeg var kontinuerlig kåt i måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at gravid kan vekke lyster i en.Men det er den del ulekre gravide også, f.eks de som går 9 mnd i joggedress o slipperser...

Jeg har det som c-man med gravide, med kvinnnebakender og stringtruser. Nå om dagen er jeg konstant kåt, med så mange fine bakender i tynne og korte kjoler/skjørt. Under kan man ofte se/ane stringtruser, dette gjør meg helt gal.

Det som imedlertid er kjempe usexy, er stringtruser som man ser langt oppe på ryggen , usj og æsj!!!!! Det må dere unngå,jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesielle fetisher, tror jeg, men damer i trange miniskjørt, jo kortere jo bedre, med streng under, eventuelt ingenting under, lyse bukser hvor man ser konturene av strengen, korte topper med bar mage, uten bh under sånn at man ser vortene stritte mot stoffet, gjerne lyse klær men det er vel logisk nok i denne varmen.

Jeg går også kronisk kåt om dagen, og jeg tror det må være denne varmen, sommeren i luften, alle de lettekledde damene, osv.

Jeg ser deilige damer overalt for tiden.

Hvor gjemmer disse lekre sakene seg om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ingen spesielle fetisher, tror jeg, men damer i trange miniskjørt, jo kortere jo bedre, med streng under, eventuelt ingenting under, lyse bukser hvor man ser konturene av strengen, korte topper med bar mage, uten bh under sånn at man ser vortene stritte mot stoffet, gjerne lyse klær men det er vel logisk nok i denne varmen.

Jeg går også kronisk kåt om dagen, og jeg tror det må være denne varmen, sommeren i luften, alle de lettekledde damene, osv.

Jeg ser deilige damer overalt for tiden.

Hvor gjemmer disse lekre sakene seg om vinteren?

"Hvor gjemmer disse lekre sakene seg om vinteren?"

Under mere klær...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fetisjene mine trur jeg jeg holder for meg sjæl, men jeg kan si såpass at gravide damer ikke er en av dem;-) Den der vil nok de fleste synes er ganske rar, men så er fetisjer flest totalt uforståelige for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...