Gå til innhold

Ny ul :-)


becca72

Anbefalte innlegg

Her kommer en liten oppdatering, etter oppfordring fra tieto ;-))

Var på rh onsdag hos Dr. Bjercke. Vel de som kjenner han, vet jo hvordan han er. Så det ble ikke så mye avansert ;-) Han var mest opptatt av å prate politikk!

Men tvillingene hadde det flott :-) De hadde nå nesten fordoblet seg på en uke. Var stor forskjell på ul bildene. Hjertene slo bra, og begge var like store. Ca 1,8 cm.

"Du er glad for at det er tvillinger du?!!" sa han. ÆHH... Jo, jeg var jo det... Ja for det er jo ikke vi sa han. Og så ramset han opp at jeg måtte bli sykemeldt fra uke 20, og måtte ha avlstning (var jo glad samboer fikk med seg ordet avlstning da ;-) Og det var mye ekstra styr med tvillinger. Og jeg måtte ha oppfølging på sykehus.

Ble helt svett jeg!

Men det var jo ihvertfall moro å se de to små igjen. Gleder meg til neste ul.

Jeg tenker på dere alle som er her inne. Og dere har noe å glede dere til :-) For dere kommer jo etter, ikke sant?!

Sender en god klem til dere alle sammen *klemme-klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei becca72.

Så flott at allt står bra til med de to små...da er det bare å kose seg videre da...

Det var kanskje litt tåpelig sakt av legen din det der ang tvillinger...selvom det selvsakt innebærer at du må passes bedre på og at det selvfølgelig er mer jobb med en enn med to...Men dette går nok bra skal du se!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...