Gå til innhold

Det beste for en mann.. er?


Isabel1365380359

Anbefalte innlegg

Isabel1365380359

1) Hva er det beste en kvinne kan gjøre for en mann UTEN at han skal tenke at hun er billig, vulgær eller ufin? (i et forhold)

2) Er det noe mange menn ikke liker ved kvinner, men som likevel er et trekk ved MANGE kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    18

  • Female

    9

  • Melaisa

    6

  • neuni

    6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Det første er ikke lett , men det andre kan jeg svare på: kvinners åpenhet mot andre kvinner. De forteller hverandre ALT ! Det er ikke alltid så morsomt for mannen når venninnene hennes vet alt om han. Kanskje han ikke kjenner dem en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1) Hva er det beste en kvinne kan gjøre for en mann UTEN at han skal tenke at hun er billig, vulgær eller ufin? (i et forhold)"

Nettopp det å oppføre seg vulgært, ufint og billig er opphissende nok i seg selv.

Man bør ikke være for prektig.

"2) Er det noe mange menn ikke liker ved kvinner, men som likevel er et trekk ved MANGE kvinner?"

Kanskje det at de tar for lite initiativ i ny og ne, i forhold vil å være som nevnt over, vulgær, billig og ufin! :)

Ellers er jeg enig med Ulven under her, om at dere forteller hverandre for mye.

Langt mer enn det vi menn gjør om vårt sexliv når vi er i et forhold.

Vi forteller selvsagt om ONS og elskerforhold, men vi behersker oss når det gjelder damer som kameratene får møte.

Når vi forteller er det også annerledes enn hva dere gjør. Vi er f.eks. ikke detaljerte.

En samtale mellom en mann om sex går som følger:

Blei det no`på deg i helgen?

- Jupp

Var ha`fin?

- Jupp

Kult

Dere jenter utbroderer i detalj om det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første er ikke lett , men det andre kan jeg svare på: kvinners åpenhet mot andre kvinner. De forteller hverandre ALT ! Det er ikke alltid så morsomt for mannen når venninnene hennes vet alt om han. Kanskje han ikke kjenner dem en gang.

Sånn er ikke mine venninner, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Sånn er ikke mine venninner, altså!

Jeg var litt overalt på et sykehus engang, og det var ikke mye som forble hemmelig mellom kvinnelige sykepleiere nei. Ikke alltid de visste jeg hørte dem på pauserommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første er ikke lett , men det andre kan jeg svare på: kvinners åpenhet mot andre kvinner. De forteller hverandre ALT ! Det er ikke alltid så morsomt for mannen når venninnene hennes vet alt om han. Kanskje han ikke kjenner dem en gang.

Pøh!! Ikkew skjær alle over en kam nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufint? ..Ikke av Ulven, men av kvinnfolka hans som oppfører seg sånn..

Æ'kke sånn je'...

Ja selvfølgelig, jeg misforsto hva han skrev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Pøh!! Ikkew skjær alle over en kam nå da...

Den eneste kvinne som har nekta virkelig hårdnakket for at det er slik, viste seg å ha røpet for venninneflokken noe som -absolutt- ikke hadde allmen interesse, og svarte på tiltale at: gjorde DET noe a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"1) Hva er det beste en kvinne kan gjøre for en mann UTEN at han skal tenke at hun er billig, vulgær eller ufin? (i et forhold)"

Nettopp det å oppføre seg vulgært, ufint og billig er opphissende nok i seg selv.

Man bør ikke være for prektig.

"2) Er det noe mange menn ikke liker ved kvinner, men som likevel er et trekk ved MANGE kvinner?"

Kanskje det at de tar for lite initiativ i ny og ne, i forhold vil å være som nevnt over, vulgær, billig og ufin! :)

Ellers er jeg enig med Ulven under her, om at dere forteller hverandre for mye.

Langt mer enn det vi menn gjør om vårt sexliv når vi er i et forhold.

Vi forteller selvsagt om ONS og elskerforhold, men vi behersker oss når det gjelder damer som kameratene får møte.

Når vi forteller er det også annerledes enn hva dere gjør. Vi er f.eks. ikke detaljerte.

En samtale mellom en mann om sex går som følger:

Blei det no`på deg i helgen?

- Jupp

Var ha`fin?

- Jupp

Kult

Dere jenter utbroderer i detalj om det ene og det andre.

Enig med SDD.

Noe jeg ville blitt positivt overrasket over er en dame som tar øksa og hogger ved, eller tar spiker og hammer og klatrer opp på taket, eller jekker opp bilen og bytter eksosanlegg, ikke nødvendigvis alene.

Jeg har sett det, og dama minner om en Bergensk bryggesajuer i språk og adferd ellers, og som du sikkert gjetta: hun er lesbisk, veldig snill og grei ellers.

Kan det finnes feminine eksemplarer av denne arten ?

Jeg har bedt en av mmine damer holde eksosrøret mens jeg skrudde ? "Jeg blir skitten ! Er du gal ?" var svaret den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste kvinne som har nekta virkelig hårdnakket for at det er slik, viste seg å ha røpet for venninneflokken noe som -absolutt- ikke hadde allmen interesse, og svarte på tiltale at: gjorde DET noe a'?

Noen har kort lunte... Klart sånn gjør noe.. *kvinnfolk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SDD.

Noe jeg ville blitt positivt overrasket over er en dame som tar øksa og hogger ved, eller tar spiker og hammer og klatrer opp på taket, eller jekker opp bilen og bytter eksosanlegg, ikke nødvendigvis alene.

Jeg har sett det, og dama minner om en Bergensk bryggesajuer i språk og adferd ellers, og som du sikkert gjetta: hun er lesbisk, veldig snill og grei ellers.

Kan det finnes feminine eksemplarer av denne arten ?

Jeg har bedt en av mmine damer holde eksosrøret mens jeg skrudde ? "Jeg blir skitten ! Er du gal ?" var svaret den gang.

Jeg skrur, borrer, og blir møkkete på fingra hver dag jeg... Det finnes vann og såpe..:-)

Men nå må jeg stikke, skal rive ned lister på 3 rom...;-)

*finner brekkjernet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Noen har kort lunte... Klart sånn gjør noe.. *kvinnfolk*

Hun mente at det ikke skader at andre vet noe, så sant det ikke fører til arrestasjoner. Jeg spurte om jeg kunnde fortelle kompisen om hennes små hemmeligheter ? Da så jeg hjernen begynte å jobbe, spesielt da jeg ble litt mer konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SDD.

Noe jeg ville blitt positivt overrasket over er en dame som tar øksa og hogger ved, eller tar spiker og hammer og klatrer opp på taket, eller jekker opp bilen og bytter eksosanlegg, ikke nødvendigvis alene.

Jeg har sett det, og dama minner om en Bergensk bryggesajuer i språk og adferd ellers, og som du sikkert gjetta: hun er lesbisk, veldig snill og grei ellers.

Kan det finnes feminine eksemplarer av denne arten ?

Jeg har bedt en av mmine damer holde eksosrøret mens jeg skrudde ? "Jeg blir skitten ! Er du gal ?" var svaret den gang.

Nå måå jeg bare fortelle....

Jeg har skiftet olje, egsosanlegg,(eller en del av det, da)... plugger, luftfilter osv. osv.. på bilen min...

Jeg har hugget masse ved i mitt liv... Har felt masse trær med motorsaga... Har bygget garasje, bikkjehus... og er nå ferdig med tilbygget på huset mitt... (har selvfølgelig fått hjelp til byggingen) men er med på alt selv...

Og jeg er livredd for at folk skal se påå meg som halvveis_mann...!! Men jeg er alenemor, med hus og bil ... og må jo gjøre det hverdagen krever av meg...

Men selv om jeg ikke er 'av de mest feminine' ... så er jeg 100% KVINNE... -og hetro... *s*

Så deilig at noen syns dette er positivt, da... -og ikke bare 'mandig'...

*takk* ;c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg skrur, borrer, og blir møkkete på fingra hver dag jeg... Det finnes vann og såpe..:-)

Men nå må jeg stikke, skal rive ned lister på 3 rom...;-)

*finner brekkjernet*

Når du er ferdig kan du komme hit, jeg har et hus fra 1912 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nå måå jeg bare fortelle....

Jeg har skiftet olje, egsosanlegg,(eller en del av det, da)... plugger, luftfilter osv. osv.. på bilen min...

Jeg har hugget masse ved i mitt liv... Har felt masse trær med motorsaga... Har bygget garasje, bikkjehus... og er nå ferdig med tilbygget på huset mitt... (har selvfølgelig fått hjelp til byggingen) men er med på alt selv...

Og jeg er livredd for at folk skal se påå meg som halvveis_mann...!! Men jeg er alenemor, med hus og bil ... og må jo gjøre det hverdagen krever av meg...

Men selv om jeg ikke er 'av de mest feminine' ... så er jeg 100% KVINNE... -og hetro... *s*

Så deilig at noen syns dette er positivt, da... -og ikke bare 'mandig'...

*takk* ;c)

Vel bekomme og jeg syns det er god reklame, fra min side er det ærlig ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er ferdig kan du komme hit, jeg har et hus fra 1912 !

Da må du vente en stund..*s*

Da vi blir ferdig med den leiligheta vi holder på nå (søssa sin) så regner jeg med at min egen er ferdig.. Da blir det tapetsering og maling osv der, og ting tar tid..;-)

En skal aldri si aldri...;-))

*fant brekkjernet, og nå stikker jeg* Ha en fin dag.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...