Gå til innhold

Det beste for en mann.. er?


Isabel1365380359

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    18

  • Female

    9

  • Melaisa

    6

  • neuni

    6

Mest aktive i denne tråden

Den eneste kvinne som har nekta virkelig hårdnakket for at det er slik, viste seg å ha røpet for venninneflokken noe som -absolutt- ikke hadde allmen interesse, og svarte på tiltale at: gjorde DET noe a'?

Jeg er enig med deg. Derfor blir jeg veldig irritert og skuffet når menn gjør slikt.

Tro meg, slike menn finnes også - selv om dette er mest vanlig hos kjerringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Rive??...det er moro....je' kjæm.:-)))

Har jo brekkjern nå...*lol*

Nåja, ikke så fort der... det er 9 x 12 tommer tømmer, og en meter tykke granittmurer, så brekkjernet ditt blir for en tannpirker å regne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med SDD.

Noe jeg ville blitt positivt overrasket over er en dame som tar øksa og hogger ved, eller tar spiker og hammer og klatrer opp på taket, eller jekker opp bilen og bytter eksosanlegg, ikke nødvendigvis alene.

Jeg har sett det, og dama minner om en Bergensk bryggesajuer i språk og adferd ellers, og som du sikkert gjetta: hun er lesbisk, veldig snill og grei ellers.

Kan det finnes feminine eksemplarer av denne arten ?

Jeg har bedt en av mmine damer holde eksosrøret mens jeg skrudde ? "Jeg blir skitten ! Er du gal ?" var svaret den gang.

eg er ein feminin variant av arten!

eg er riktignok bifil...*flire*..men eg -ser- da iallfall feminin ut :)

og eg har den utmerkede, kvinnelige evnen til å f.eks. ligge under ein bil og fikle i finstasen, og etterpå ikkje ha ein eineste flekk på klærne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rive??...det er moro....je' kjæm.:-)))

Har jo brekkjern nå...*lol*

eg kjem også! det hørtes moro ut *gliz* (og bli ikkje overraska om eg kjem i høye hæler og skjørt, men tru ikkje at eg ikkje kan rive eit hus fordet)

femma..vi trenger jo ikkje avtale noko med ulven, vi berre stikker og river det, hæ? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

eg kjem også! det hørtes moro ut *gliz* (og bli ikkje overraska om eg kjem i høye hæler og skjørt, men tru ikkje at eg ikkje kan rive eit hus fordet)

femma..vi trenger jo ikkje avtale noko med ulven, vi berre stikker og river det, hæ? *S*

Hva med gubben ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han "bor" der...

hehehehe...åååååja, uuuuuups *gliz*

trudde du ville ha det rivi, eg? *smiler uskyldig, setter eit par mursteiner på plass igjen og børster av ein usynlig flekk på skjørtet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hehehehe...åååååja, uuuuuups *gliz*

trudde du ville ha det rivi, eg? *smiler uskyldig, setter eit par mursteiner på plass igjen og børster av ein usynlig flekk på skjørtet*

He-he. Han er 80 og vil ikke ha noe annet hjem. Han fikk kabeltv og nytt tv, det var stort med 10 kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt overalt på et sykehus engang, og det var ikke mye som forble hemmelig mellom kvinnelige sykepleiere nei. Ikke alltid de visste jeg hørte dem på pauserommet.

Man må visst velge sin omgangskrets med omhu...

Stemmer det forresten at menn liker kvinner som er som menn - en mann i en kvinnekropp, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man må visst velge sin omgangskrets med omhu...

Stemmer det forresten at menn liker kvinner som er som menn - en mann i en kvinnekropp, liksom?

Tror ikke det, det feminine er det som må dominere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Han er 80 og vil ikke ha noe annet hjem. Han fikk kabeltv og nytt tv, det var stort med 10 kanaler.

jaja - eg får bygge det opp igjen, da *blande sement, rote rundt etter hammeren og tørke litt skitt av dei høye hælene* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det, det feminine er det som må dominere.

Hva er det feminine da? Foruten innpakningen, skravlingen og langtidshukommelsen......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det feminine da? Foruten innpakningen, skravlingen og langtidshukommelsen......?

hehehehe....steike godt formulert spørsmål *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

jaja - eg får bygge det opp igjen, da *blande sement, rote rundt etter hammeren og tørke litt skitt av dei høye hælene* :)

Jeg må innrømme at jeg liker de som kan sminke seg diskret og kle seg feminint og smart f eks til fest samtidig som de er praktiske og oppegående /sjølgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva er det feminine da? Foruten innpakningen, skravlingen og langtidshukommelsen......?

Tjaaa... ikke godt å si, men noen klarer det ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg liker de som kan sminke seg diskret og kle seg feminint og smart f eks til fest samtidig som de er praktiske og oppegående /sjølgående.

Kunne en sløydlærer være noe for deg.....?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg liker de som kan sminke seg diskret og kle seg feminint og smart f eks til fest samtidig som de er praktiske og oppegående /sjølgående.

hehe, du beskriver jo meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...