Gå til innhold

Det beste for en mann.. er?


Isabel1365380359

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    18

  • Female

    9

  • Melaisa

    6

  • neuni

    6

Mest aktive i denne tråden

nøffelinøff

"1) Hva er det beste en kvinne kan gjøre for en mann UTEN at han skal tenke at hun er billig, vulgær eller ufin? (i et forhold)"

Nettopp det å oppføre seg vulgært, ufint og billig er opphissende nok i seg selv.

Man bør ikke være for prektig.

"2) Er det noe mange menn ikke liker ved kvinner, men som likevel er et trekk ved MANGE kvinner?"

Kanskje det at de tar for lite initiativ i ny og ne, i forhold vil å være som nevnt over, vulgær, billig og ufin! :)

Ellers er jeg enig med Ulven under her, om at dere forteller hverandre for mye.

Langt mer enn det vi menn gjør om vårt sexliv når vi er i et forhold.

Vi forteller selvsagt om ONS og elskerforhold, men vi behersker oss når det gjelder damer som kameratene får møte.

Når vi forteller er det også annerledes enn hva dere gjør. Vi er f.eks. ikke detaljerte.

En samtale mellom en mann om sex går som følger:

Blei det no`på deg i helgen?

- Jupp

Var ha`fin?

- Jupp

Kult

Dere jenter utbroderer i detalj om det ene og det andre.

hvor har du fått det fra? jeg vet svært lite om mine venninners sexliv og de vet svært lite om mitt.

vi påstår jo at det er omvendt, men da tar vel alle feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har jeg trengt meg selv opp i et hjørne nå?

Nei, ulven, nå ligger du vel under en bord? :-)

Det gjør jeg stadig vekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, ikke så fort der... det er 9 x 12 tommer tømmer, og en meter tykke granittmurer, så brekkjernet ditt blir for en tannpirker å regne :-)

Dynamitt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjem også! det hørtes moro ut *gliz* (og bli ikkje overraska om eg kjem i høye hæler og skjørt, men tru ikkje at eg ikkje kan rive eit hus fordet)

femma..vi trenger jo ikkje avtale noko med ulven, vi berre stikker og river det, hæ? *S*

Blir med jeg.:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1) Hva er det beste en kvinne kan gjøre for en mann UTEN at han skal tenke at hun er billig, vulgær eller ufin? (i et forhold)"

Nettopp det å oppføre seg vulgært, ufint og billig er opphissende nok i seg selv.

Man bør ikke være for prektig.

"2) Er det noe mange menn ikke liker ved kvinner, men som likevel er et trekk ved MANGE kvinner?"

Kanskje det at de tar for lite initiativ i ny og ne, i forhold vil å være som nevnt over, vulgær, billig og ufin! :)

Ellers er jeg enig med Ulven under her, om at dere forteller hverandre for mye.

Langt mer enn det vi menn gjør om vårt sexliv når vi er i et forhold.

Vi forteller selvsagt om ONS og elskerforhold, men vi behersker oss når det gjelder damer som kameratene får møte.

Når vi forteller er det også annerledes enn hva dere gjør. Vi er f.eks. ikke detaljerte.

En samtale mellom en mann om sex går som følger:

Blei det no`på deg i helgen?

- Jupp

Var ha`fin?

- Jupp

Kult

Dere jenter utbroderer i detalj om det ene og det andre.

Ang. det å rapportere om nattas "kupp": At vi jenter gjør det skikkelig når vi først gjør det, er nok sant.

Jeg har fått høre om mye rart! :-) Bl.a. hvilke problemer han hadde med å beholde reisningen, slitet med å få den opp igjen og mumlende kommentarer om at "det var nok første og siste gangen med han der..." :-) For ikke å snakke om hvordan de får sitt pass påskrevet de gutta som kommer etter få minutter og uten forvarsel før det er for seint! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...