Gå til innhold

trollmor


sats

Anbefalte innlegg

Hei, er du også her inne nå?

Måtte reise hjem fra stranda i dag kl 13 p.g.a regn. Nå er det selvfølgelig overskyet - typisk når mannen har fri i helgen, og vi som hadde sett for oss en hyggelig utehelg med soling og bading!

Håper det går greit med jobbinga - nå må du ikke slite deg ut.

Klem t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats :o)

Jada er her jeg :o))

Den nye jobben er bare kaos!!! Men det kan vi ta over tlf. en dag ;o)

Ja regner som bare det her også. Men det er varmt likevel, og klamt!!

Går det bra med deg?

Klem fra T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sats :o)

Jada er her jeg :o))

Den nye jobben er bare kaos!!! Men det kan vi ta over tlf. en dag ;o)

Ja regner som bare det her også. Men det er varmt likevel, og klamt!!

Går det bra med deg?

Klem fra T

Ja, jeg har det ganske OK nå. Bare litt vondt i magen av og til, og det liker jeg IKKE. Men føler det ikke er slik som sist heldigvis!

Regner med at det er væsken i magen som ikke har forsvunnet helt enda, og legene sa jo at det ikke var gjort i en fei å bli helt "normal" igjen.

Klem igjen fra t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det ganske OK nå. Bare litt vondt i magen av og til, og det liker jeg IKKE. Men føler det ikke er slik som sist heldigvis!

Regner med at det er væsken i magen som ikke har forsvunnet helt enda, og legene sa jo at det ikke var gjort i en fei å bli helt "normal" igjen.

Klem igjen fra t

Hei igjen, sats!

Det er helt sikkert overstimuleringa som er grunnen til den vonde magen! Tenk, det er bare en uke siden du hadde det som værst! Prøv å trøst deg med at det er ideelle forhold for babyen(e) inni der!! :o)

Dette går superbra!! I know!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...