Gå til innhold

Til mtd


sats

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte bare på noe i forbindelse med overstimuleringen. Nå er det jo en uke siden det var på det verste, men ennå føler jeg at jeg har litt vondt i den ene siden og midt på magen. Tror nok ikke all væsken har kommet ut ennå. Går mye på do, så jeg håper det bedrer seg. Blir så nervøs! Hvor mange kontroller måtte du ha før alle blodverdier var tilbake til det normale. Skal ha min første sjekkontroll på mandag på Gynekologisk på SIR.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats!

Kjedelig med overskyet i dag, ja. Vi hadde akkurat tenkt oss på stranda da det skyet over. Men men, været kan vi ikke gjøre noe med... :-)

Jeg hadde en kontroll på dagen en uke etter at jeg ble innlagt. Da hadde jeg hatt permisjon en dag og ble altså utskrevet denne dagen. Jeg var da 5+2 uker. Legen tok ingen UL, bare sjekket at det gikk fint med meg. Jeg var ganske vond i magen fortsatt og klarte nesten ikke å gå oppreist. Husker jeg ble kjørt inn til sykehuset og kravla meg opp på avdelingen. Senga mi stod fortsatt der, så jeg la meg litt mens jeg ventet på legen. :-)

Mandagen etter (6+2) tok legen UL på poliklinikken. Hun fant da et bankende hjerte og et fosteranlegg hvor hjertet ikke hadde begynt å slå enda.

Og mandagen etter det igjen var jeg hos Bergh og tok UL. Han fant da to bankende hjerter. Sukk...

Jeg tror de kan se fosteranlegg hos deg nå (er ikke du over 5 uker på vei?). Det gjorde de hos meg. Tror det er noe med at Hcg'en må være over 1000, men husker ikke helt.

Vondt i magen, ja. Det hadde jeg i flere uker etterpå. Det hadde begynt å bli ganske normalt igjen da jeg var på 1. kontroll hos Bergh (7+2). Tror jeg hadde en vanlig bukse på meg da for 1. gang etter forsøket.

Hvilke leger hadde du på sykehuset? De var så flinke alle sammen. Jeg hadde Søyland etter fødselen for 2 år siden og det var kjekt å treffe han igjen. Han er helt fantastisk! Jeg hadde også Hære og en utenlandsk dame som jeg ikke husker navnet på. Det var hun som fant våre to og hun løp for å finne et annet UL-apparat for å se det bedre. Skikkelig entusiastisk.

Oj, dette ble langt. Rart å tenke tilbake på alt dette.

Jeg er forresten nabo til kusina til mannen din. Den var innvikla... Hun fortalte at hun kjente en som var innlagt for det samme som meg og jeg la to og to sammen. Hun heter Monica og det gjør jeg også.

Vi snakkes!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...