Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• birdie

15

• kie

5

• SierDuDet

4

• thinkerbell

4

Mest aktive i denne tråden

Selv om jeg har ekstrem bæiby noia, så må jeg jo si at tassen var skikkelig strøken, og ligner allerede på sin mor!

Men du... Han er jo neger? Hva sier Hammelow til detta?

Skal litt til å ro den i land!

Sånn ellers vil jeg selvsagt gratulere på det sterkeste :)

Arendalitten Hammelow er sjøl så mørk i huden (i ansiktet, vel og merke) etter en sesong bak mc-visiret at han blir spurt av drosjekundene hvilket land han egentlig er fra.. *flire* Tøff beskjed å få for en fra disse kanter av landet, det (du husker Myrdal..?) ;o)

Fortsatt like skjønn, bird. Men - han ligner da ikke på Hammelov-Berg....?

Må han det, 'a? Vi var liksom to om å lage'n.. :oÞ

(men han blir nok rimelig lik sin far - han er i alle fall en slags kopi av storebroren, som jo er som snytt ut av sin fars nese)

Annonse

Må han det, 'a? Vi var liksom to om å lage'n.. :oÞ

(men han blir nok rimelig lik sin far - han er i alle fall en slags kopi av storebroren, som jo er som snytt ut av sin fars nese)

Ja, så du var aktiv i den mekkeprosessen, ja....?

Jeg holder forresten på å lage "skillingsboller". Av brøddeig. Men pesto i noen og karbonadedeig/løk/ost i noen. Yum.

Og så har jeg kommet videre på syarbeidet mitt!

Ja, så du var aktiv i den mekkeprosessen, ja....?

Jeg holder forresten på å lage "skillingsboller". Av brøddeig. Men pesto i noen og karbonadedeig/løk/ost i noen. Yum.

Og så har jeg kommet videre på syarbeidet mitt!

Mmmmm.... send meg grunnopskriften, da - her er det dekking av energibehov på gang de nærmeste ukene! *svimmel*

Mmmmm.... send meg grunnopskriften, da - her er det dekking av energibehov på gang de nærmeste ukene! *svimmel*

Vel, halvgrov brøddeig. Er du med?

Så kjevler du den ferdighevede deigen ut, kliner på litt godsaker, ruller den sammen, snitter den opp, og setter "bollene" på et stekebrett. Det er meningen at de skal gå i hverandre, så de kan stå litt tett.

Ca 25 minutter i ovnen, tenker jeg - litt avhengig av hvor store de er.

Fyll?

Jeg har laget pesto av basilikumplader, pinjekjerner, parmesanost, hvitløk og olivenolje. Her har jeg i tillegg litt parmesan oppå.

Det andre fyllet mitt:

Karbonadedeig og løk, stekt i stekepannen, ha det på deigen, og ha revet ost over.

Lion fikk smake noen med kjøpepesto og små skinkebiter og ost engang.

Det er i grunnen bare til å variere, men sørg for at du ikke har noen diiigre klumper av kjøtt eller paprika eller noe i.

Perfekt for en slapp lørdag ;-)

Annonse

Arendalitten Hammelow er sjøl så mørk i huden (i ansiktet, vel og merke) etter en sesong bak mc-visiret at han blir spurt av drosjekundene hvilket land han egentlig er fra.. *flire* Tøff beskjed å få for en fra disse kanter av landet, det (du husker Myrdal..?) ;o)

Ikke vet jeg, men i forhold til hva jeg hører om Hammelow i forhold til diverse venninner som jobber på hotell, så må du ikke stole for mye på han :)

Neida - nå skal jeg slutte å spøke, og deres sønn er svært søt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...