Gå til innhold

Lykkelig ruger mot alle odds :-)


gro3

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Vi møtte opp i Trondheim med friskt mot og masse optimisme i bagasjen. Denne gangen hadde vi virkelig tro på at vi skulle få mange fine gullegg. Jeg har slanket meg og gått til refleksolog og jeg fikk høyere dose medisin denne gangen. Denne gangen måtte vi da slå de åtte vi hadde sist.... Skuffelsen var derfor stor da de bare fant 4 egg!!!! Dagen etter uttak fikk vi beskjed om at ett egg var umodent og et annet var tvilsomt. Det var bare to som hadde klart seg over natten. Spenningen var derfor stor da vi møtte til egginnsetting i går. Beskjeden vi fikk var først veldig nedslående; bare ett egg hadde klart natten, men optimismen steg litt igjen da de sa at dette egget virkelig hadde topp kvalitet. Det hadde delt seg i fire etter bare to dager og det hadde rene fine kanter. Så nå sitter jeg her og ruger på gullegget mitt og kjenner at jeg er nøktern optimist tross alt........;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du skal se at det er dette som er gullegget, gro3. Så mye som du har stått på nå, så fortjener du å lykkes. Jeg krysser alt jeg har!

Mange oppmuntringsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du skal se at det er dette som er gullegget, gro3. Så mye som du har stått på nå, så fortjener du å lykkes. Jeg krysser alt jeg har!

Mange oppmuntringsklemmer fra

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...