Gå til innhold

Jeg er redd jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest filosofen

Sitter her da og føler meg som verdens dårligste menneske, hva er vitsen med å leve sier jeg.

Har en sønn og en mann som jeg vanligvis vet aldri ville ha gjort noe med vår sønn, men nå er jeg redd for at han er en annen enn jeg tror. I natt kom det over meg.

Nei nå vil jeg ikke la han skifte bleie på sønnen vår uten at jeg ser på, enten han ser at jeg ser eller at jeg må komme overrsakende på dem.

Min mann har ikke vist noen tedenser til å være pedofil, men jeg klarer bare ikke unngå det.

Jeg ser for meg overgriperen min når jeg ser på mannen min, og jeg hører at han puster, slik han overgroperen min pustet når jeg ble voldtatt.

Minnene kommer tilbake hele tiden, jeg tror at nå er jeg spik spenna gærrn.

Er jeg det, jeg mener mannen min ville ikke ha gjort noe, men menner er noe dritt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66009-jeg-er-redd-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sikkert hatt det på samme måten hvis jeg fikk barn.. Er så mistroisk til menn etter alt jeg har opplevd. Jeg prøver å ikek være det men det sitter dypt og selv menn jeg stoler på må dessverre tåle at jeg innimellom får sånne gale tanker om dem.

Men du skriver jo selv at du ikke har noen grunn til å tro at han gjør noe galt.. Vet han hva du har vært igjennom så kan du kanskje fortelle ham at du er redd? Tror han vil forstå det og kan berolige deg.. De aller fleste er jo faktisk ikke overgripere (har noen fortalt meg....)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66009-jeg-er-redd-jeg/#findComment-300016
Del på andre sider

Gjest filosofen

Jeg ville sikkert hatt det på samme måten hvis jeg fikk barn.. Er så mistroisk til menn etter alt jeg har opplevd. Jeg prøver å ikek være det men det sitter dypt og selv menn jeg stoler på må dessverre tåle at jeg innimellom får sånne gale tanker om dem.

Men du skriver jo selv at du ikke har noen grunn til å tro at han gjør noe galt.. Vet han hva du har vært igjennom så kan du kanskje fortelle ham at du er redd? Tror han vil forstå det og kan berolige deg.. De aller fleste er jo faktisk ikke overgripere (har noen fortalt meg....)

Takk for ditt svar.

Ja min mann vet endel om min bakgrunn og det har han fått av meg enten i våken tilstand eller når jeg drømmer.

Jeg var vel klar over at det kunne bli sånn, men alikevel, jeg var ikke forbredt på disse reaksjonene.

Nå er han jo nesten 5 måneder, så siden jeg ikke hadde fått dem før nå så trodde jeg at de slettes ikke ville komme, vel så dum kan man altså være

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66009-jeg-er-redd-jeg/#findComment-300103
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...