Gå til innhold

når det ikke går for han


Gjest urolig?!

Anbefalte innlegg

Gjest urolig?!

har vært sammen med verdens skjønneste mann i snart et halvt år. i senga har vi det kjempefint.. mye lidenskap og ofte lidenskap.. men det er bare et "problem". det går aldri for han når han er inne i meg. han må til med handa selv. det er forsåvidt ikke noe problem nå, men dersom vi skal ha barn sammen vil det jo unektelig bli det. ettersom han forteller har han alltid hatt det sånn, også i det lengste forholdet hans som varte i nesten ti år. jeg har aldri hørt om dette "fenomenet" på menn før, men vil ikke overfokusere på det overfor han. tenker det er det samme som for jenter som sliter med å få orgasme sammen med partneren , -det blir ikke bedre av å tenke på det, snakke om det etc. når jeg spør han om årsaken sier han at han kanskje ikke er flink nok til å slappe av. som sagt har vi det fint i senga og jeg kommer aldri til å bryte med han for dette.. men.. det hadde jo vært fint..

noen som har råd? vært borti det samme? dette er ikke akkurat noe en tar opp med venninner i syklubben...

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kompis på 23 som har fått det til å gå med en kvinne kun en gang, og han har pult mye ;-) Men, når det skal sies kommer så vil også mannen bidra med noe "smøring" under et samleie og dette kan inneholde sædceller. Kompisen min klarte i hvertfall å gjøre en kvinne gravid. Han også må til med hånde hvis det skal gå for ham, men det er jo ikke noe problem og la ham komme, holde hardt på penis når han kommer og så putte den inn før han gir den siste spruten. Det er ikke så mye som skal til så unger vil du alltids få. Det er faktisk flere gutter enn du aner som har dette problemet. Erfaringen min er at dette at typen din sannsynligvis har stoor pikk. Er dette tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung dame

Jeg har en kompis på 23 som har fått det til å gå med en kvinne kun en gang, og han har pult mye ;-) Men, når det skal sies kommer så vil også mannen bidra med noe "smøring" under et samleie og dette kan inneholde sædceller. Kompisen min klarte i hvertfall å gjøre en kvinne gravid. Han også må til med hånde hvis det skal gå for ham, men det er jo ikke noe problem og la ham komme, holde hardt på penis når han kommer og så putte den inn før han gir den siste spruten. Det er ikke så mye som skal til så unger vil du alltids få. Det er faktisk flere gutter enn du aner som har dette problemet. Erfaringen min er at dette at typen din sannsynligvis har stoor pikk. Er dette tilfelle?

jepp. det har han. noe så inni hampen også. trodde samleie skulle bli umulig pga det jeg..

..har aldri tenkt på at det skulle ha noe å si.. hvorfor er det sånn? minsket følsomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schmack!

jepp. det har han. noe så inni hampen også. trodde samleie skulle bli umulig pga det jeg..

..har aldri tenkt på at det skulle ha noe å si.. hvorfor er det sånn? minsket følsomhet?

Hold deg til samme nicket i en og samme tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urolig!?

Hold deg til samme nicket i en og samme tråd!

jada jada.. sånt som skjer med data ;) men tenker meg at dere skjønner hva jeg mener likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jada.. sånt som skjer med data ;) men tenker meg at dere skjønner hva jeg mener likevel.

Jeg har laget min egen teori på at en mann er utstyrt med ett visst antall nervetråder som fordeler seg over penis. Er de store jo mindre avstand mellom de og er de små ligger de tett i tett. Vi leser jo gjerne om damer her som sier at mannen min kommer med en gang, og sannsynligvis har han da også liten pikk ;-) Dette er bare min egen teori i og med at de guttene jeg har snakket med som har dette "problemet" har svære køller. Alt går seg vel til så knull i vei, så får du heller ta spruten der den måtte komme. Har du følelsen av å ikke strekke til når han ikke kommer? Har opplevd jenter som blir voldsomt flaue hvis ikke pikken spruter hver eneste gang. Er det sånn for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har laget min egen teori på at en mann er utstyrt med ett visst antall nervetråder som fordeler seg over penis. Er de store jo mindre avstand mellom de og er de små ligger de tett i tett. Vi leser jo gjerne om damer her som sier at mannen min kommer med en gang, og sannsynligvis har han da også liten pikk ;-) Dette er bare min egen teori i og med at de guttene jeg har snakket med som har dette "problemet" har svære køller. Alt går seg vel til så knull i vei, så får du heller ta spruten der den måtte komme. Har du følelsen av å ikke strekke til når han ikke kommer? Har opplevd jenter som blir voldsomt flaue hvis ikke pikken spruter hver eneste gang. Er det sånn for deg?

Din teori er nok litt "hjemmestrikket".

Det er klart at gutter syns det er leit når de ikke får det til, når det enten går for fort eller ikke går i det hele tatt for dem. Her er det oftest psykologiske årsaker som ligger bak problemet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...