Gå til innhold

mine dokumenter


Gjest ikke datakyndig person

Anbefalte innlegg

Gjest ikke datakyndig person

Hvordan finner jeg det som sist ble lagret på mine dokumenter? (uten å kjenne filnavn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Åpne mine dukumenter

2. Velg Vis | Detaljer i menyen

3. Trykk på Endret i feltet over datoene i lista.

Filene blir nå vist sortert etter dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke datakyndig person

tusen takk for svar, men jeg finner ikke den filen jeg leter etter... Problemet er at jeg hadde et bilde inne på maskinen min som jeg viste til en venn av meg. Nå vil jeg slette dette bildet, men han har lagret det en annen plass... Finner det ikke, og han nekter å si noe...! Arrrggg!!!! Fant det ikke på mine dokumenter.... Er det noe annet jeg kan gjøre? Setter pris på all hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, men jeg finner ikke den filen jeg leter etter... Problemet er at jeg hadde et bilde inne på maskinen min som jeg viste til en venn av meg. Nå vil jeg slette dette bildet, men han har lagret det en annen plass... Finner det ikke, og han nekter å si noe...! Arrrggg!!!! Fant det ikke på mine dokumenter.... Er det noe annet jeg kan gjøre? Setter pris på all hjelp!!!

Søk på maskinen etter filer som er opprettet den datoen det er snakk om. Du kan begrense søket ved å skrive *.jpg i søkefeltet, eller tilsvarende dersom bildet er et annet format (f.eks gif eller bmp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, men jeg finner ikke den filen jeg leter etter... Problemet er at jeg hadde et bilde inne på maskinen min som jeg viste til en venn av meg. Nå vil jeg slette dette bildet, men han har lagret det en annen plass... Finner det ikke, og han nekter å si noe...! Arrrggg!!!! Fant det ikke på mine dokumenter.... Er det noe annet jeg kan gjøre? Setter pris på all hjelp!!!

Dersom du har oppsett som meg, så dukker det opp en rullgardin når du klikker på START-knappen (helt nederst på linjen, i venstre hjørne på skjermen din). Slik du gjør når du vil slå av PC'en, vet du?

Det nederste valget er SHUT DOWN, men videre oppover på denne rullgardinen er andre valg som "Programs", "Settings" også videre.

Mulig dette har litt med personlige innstillinger å gjøre også, men på MIN rullgardin står det også noe som heter "Documents" også. Dersom du holder musepila over "Documents", kommer det en ny rullgardin-meny til høyre for den. DENNE rullgardinen inneholder hos meg DE TJUE SISTE BILDER OG DOKUMENTER som har vært OPPE på min PC.

Du burde derfor finne igjen bildet der, ved å sjekke den rullgardinen og klikke på bildet derfra.

TROR jeg da.....! Slik funker det iallefall på min PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke datakyndig person

Dersom du har oppsett som meg, så dukker det opp en rullgardin når du klikker på START-knappen (helt nederst på linjen, i venstre hjørne på skjermen din). Slik du gjør når du vil slå av PC'en, vet du?

Det nederste valget er SHUT DOWN, men videre oppover på denne rullgardinen er andre valg som "Programs", "Settings" også videre.

Mulig dette har litt med personlige innstillinger å gjøre også, men på MIN rullgardin står det også noe som heter "Documents" også. Dersom du holder musepila over "Documents", kommer det en ny rullgardin-meny til høyre for den. DENNE rullgardinen inneholder hos meg DE TJUE SISTE BILDER OG DOKUMENTER som har vært OPPE på min PC.

Du burde derfor finne igjen bildet der, ved å sjekke den rullgardinen og klikke på bildet derfra.

TROR jeg da.....! Slik funker det iallefall på min PC.

Tusen takk for svar, men jeg har allerede sjekket der og den listen var slettet........ Akkurat nå driver jeg å sjekker ut det tipset citoyen ga meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...