Gå til innhold

Spise i Oslo for 2000 kroner


mettewa

Anbefalte innlegg

Min mann har fått et gavekort på 2000 kroner for to personer som må brukes på mat og drikke.

Nå har jeg tydeligvis oppført meg pent i det siste, for han har vært så elskverdig å be meg med.(Har blitt litt ekstra sex på'n i sommer ;-))

Her i utkant-Norge er det dårlig med spisesteder vi kan klare å bruke opp 2000. Derfor kombinerer vi det med en Oslo-weekend.

Noen som har noen gode forslag til sted? Har jo hørt om Oro, Bagatelle, Statholdergården, Feinsmecker, Hos Tea, Sult osv., men hvilken anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

Anbefaler helt klart Bagatelle jeg også! Da er det bare å lene seg tilbake og la kelnerne ordne absolutt alt.. Vær obs på at det kommer til å koste mer enn 2000 om dere følger alle vinråd og med aperitifer osv, men alle bør oppleve et slikt måltid minst en gang i livet. Heldiggriser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også være snill mot Jørn...men det derre med sex'en lot jeg være. Ikke visste jeg vel at det var det som skulle til... ;-D

Forøvrig aner jeg ikke hvor man bør spise i Oslo..har vel stort sett bare spist på McDonalds når jeg har vært der...og om dere skulle klare å svi av 2000,- der ...så må dere være innmari sultne...eller lite kresne. *s*

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Jeg ville nok prøvd Bagatelle, eller kanskje Le Canard - bare for å ha gjort det.

Uansett, skal du dra på Sult og spise for 2000 så blir du veeeeeldig mett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører de fleste her anbefaler Bagatelle - et sted jeg selv ikke har vært - men jeg har ikke hørt fra en eneste person som har vært der og er fornøyd.

Joa, det er dyrt, og det er fint, men maten er visst langt under pari i forhold til andre - langt billigere - resturanter i hovedstaden.

Jeg har for øvrig ingen gode tips da min åpenbare favoritt er Big Horn, og her ville du blitt jævla mett for 2000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av disse du nevner er kanskje Hos Thea den mest romantiske.

Oro og Statholdergården den beste maten. Der er Bølgen og Moi også å anbefale.

På Grunerløkka har de mange bra og forh. billige - Riverside , Coma , Rehmans , Sult osv.

Santinos er en veldig bra pastarest. hvor jeg også synes det er litt trivelig - bortimot romantisk stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...