Gå til innhold

Fagernes - Bergen???...Ja?


yellow

Anbefalte innlegg

Åssen kommer jeg meg fra A til B fortest?....og enklest..med bil???

Noen som vet?

Unga maser om akvariet, og noe må man jo finne på i ferien:-)....

Er det oppe foresten??

Someone please..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er omtrent like langt over Filefjell og Hardangervidda. Jeg anbefaler over Hardangervidda. Bedre veier.

Takk for svar...:-) Vet du sånn ca hvor lang tid en bruker....og er det bare kjøring eller ferje oxo??

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...:-) Vet du sånn ca hvor lang tid en bruker....og er det bare kjøring eller ferje oxo??

:-)

Kjører du over Hardangervidda så må du ta ferje. (ca. 10 min.?) Bruravik-Kinsarvik.

Tiden er vanskelig å anslå. Ca. 5 timer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du over Hardangervidda så må du ta ferje. (ca. 10 min.?) Bruravik-Kinsarvik.

Tiden er vanskelig å anslå. Ca. 5 timer??

Hvor er fagernes?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er fagernes?

Mvh

Nja...det er like ved hytta mi.....som ligger i valdres....*s*

Ellers er jeg elendig på geografi...så noe nærmere kommer jeg ikke:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er omtrent like langt over Filefjell og Hardangervidda. Jeg anbefaler over Hardangervidda. Bedre veier.

Filefjell ja - hvor svarten var det igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...det er like ved hytta mi.....som ligger i valdres....*s*

Ellers er jeg elendig på geografi...så noe nærmere kommer jeg ikke:-))

Ok!

Men hvis jeg da går ut i fra at du enkelt og greit kommer deg til Gol, så kan du derifra enten kjøre Hardagervidden eller Lærdalstunellen.

Hardangervidden er veldig fin å kjøre. Da må du ta ferge som tar ca. 15 min.

Ellers kan du kjøre mot Hemsedal og videre mot Lærdal. Da må du gjennom en tunell som tar ca. 20 minutter å kjøre gjennom. Men om du klarer det uten klaus. så er denne veien en del kortere. (Tunellen er faktisk veldig fin å kjøre i!)

Hardangervidden tar litt over fem timer å kjøre. Kjører du Lærdal, så bruker du ca. tre kvarter mindre.....

Håper dette var til hjelp. Er ikke en kløpper i geografi jeg heller.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyin, sier det deg noe?

Ja- det er et sted, men det sier meg ikke mer. Husker bare at jeg har kjørt over Filefjell som guttunge. Filefjell knytter sikkert sammen to steder på hver sin side av fjellet. Hvilke steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- det er et sted, men det sier meg ikke mer. Husker bare at jeg har kjørt over Filefjell som guttunge. Filefjell knytter sikkert sammen to steder på hver sin side av fjellet. Hvilke steder?

Grovt sett: Lærdal/Valdres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...