Nemi Skrevet 3. august 2002 Skrevet 3. august 2002 Heiaaa :-) Står til? Er du blitt neger sånn som meg? ;O) JA,været er nyyydelig,-men det er kjøkkenet òg *s* Hvorfor bruke så mange setninger hvist man kan infiltrere alt man har å si,i samma? ;-P Ellers da,vennen,er alt bare bra med dere? Opplevd noe spennende i det siste da? Er du ikke her nå da,slik at vi kan ta en liten chat? (om jeg husker hvordan da... ;o) *soulmateklæm* 0 Siter
Chloe Skrevet 3. august 2002 Skrevet 3. august 2002 Så rart! Jeg logga meg på nett akkurat da du må ha trykka på send-knappen. Nei, jeg har ikke msn eller icq på maskinen, nå, så vi får ta chat'n seinere. Ikke noe store spennende nyheter her på landet. ) Og jeg vedder på at du er brunere enn meg. Ja, kanskje med unntak av ryggen. Jeg har holdt på i hagen i ukesvis i bare bikinien. Sola steiker godt på ryggen, da!) Send meg et bilde av nykjøkkenet, da! *nysgjerrig* *smask* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.