Gå til innhold

Galt eller Rett????


marit86

Anbefalte innlegg

Jeg har et på spørsmål jeg vil stille her som leserene kan svare på! 1. Lurer på om det re galt av meg når jeg blir så veldig kåt av å se når hunden min går rundt med en stor pikk, tenner meg veldig mye av å se på det, har aldrig tenkt på det før men begyner å tenke på dyre sex mer og mer nå, blir så veldig kåt av det bare???

2. Er det noen som vet om det er farlig i ha sex med hund? kan jeg vli syk eller bli gravid av det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Zoofili

Zoo i denne sammenhengen er det samme ordet som vi bruker om zoologisk hage og zoologisk museum. I disse hagene og museene befinner det seg dyr.

Zoofili er ikke det samme som å like å gå i slike hager og museer. Det er når mennesker viser seksuell interesse for, eller har seksuell omgang med dyr at vi bruker betegnelsen: Zoofili.

Seksuelle handlinger med dyr har også vært kalt sodomi og bestialitet.

I mytologiene - også kalt gudelærene - er zoofili ikke så sjelden. Der, i motsetning til i det virkelige liv, blir det faktisk også avkom av parringer mellom mennesker og dyr.

I gresk mytologi er satyrene resultat av parring mellom menneske og geit, centaurene blir til når menneske og hest parer seg mens minotaurene er avkom av menneske og okse.

Den greske guden Zevs forvandlet seg både til okse, svane og slange for å kunne ha samleie med dem han ville.

I middelalderen var samleie med dyr noe som ble forbundet med hekseri. Djevelen selv, trodde man, tok form som hund og hadde samleie med heksene.

Dette var ille ansett. Når en gutt på syttenhundretallet ble tatt for å ha hatt sex med en gris, ble gutten hengt.

I Kinsey rapporten som kom ut i 1948 heter det at 8% av mennene og 3% av kvinnene iallfall en gang hadde erfart seksuell omgang med dyr. Hos menn som hadde vokst opp på gårder skal hele 17% ha rapportert slik erfaring.

Zoofili regnes ikke som noen varig seksuell tenningsform, men som en type seksualitet som enkelte beskjeftiger seg med i ungdomstiden, og som man etter vært vokser av seg. Det kan derfor virke litt forvirrende å kalle det en fili -, ettersom vi er vandte med å tenke på filier som noe som varer livet ut.

Vi har ikke tall for forekomsten av zoofili her i Norge."

-skrevet av sexolog elsa almås-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

"1. Lurer på om det re galt av meg når jeg blir så veldig kåt av å se når hunden min går rundt med en stor pikk,"

Er du innbilsk?

Tør å vedde for at den store pikken på bikkja er myntet på nabopuddelen.

"2. Er det noen som vet om det er farlig i ha sex med hund? kan jeg vli syk eller bli gravid av det??? "

Be my guest, men la bikkja mi være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nekrofilia

Beklager det forrige svaret, men hvis du virkelig er seriøs bør du spørre en lege:)

hvorfor er det så vanskelig å tro at man faktisk kan være helt seriøs når man skriver slike innlegg?

jeg har selv en del tvilsomme fetisjer (nekro,pedo etc), så jeg skjønner godt at man faktisk kan bli tent av slike tanker.. Man kan jo ikke hjelpe for selv hva man blir kåt av.. Og man er ikke noe dårligere menneske, eller verre menneske, enn alle andre fordi om man har slike fetisjer.. Men, Marit86, ikke prøv å pul hunden din. Kos deg heller med det i tankene når du onanerer.. så blekner nok dyrefetisjen med tiden.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

hvorfor er det så vanskelig å tro at man faktisk kan være helt seriøs når man skriver slike innlegg?

jeg har selv en del tvilsomme fetisjer (nekro,pedo etc), så jeg skjønner godt at man faktisk kan bli tent av slike tanker.. Man kan jo ikke hjelpe for selv hva man blir kåt av.. Og man er ikke noe dårligere menneske, eller verre menneske, enn alle andre fordi om man har slike fetisjer.. Men, Marit86, ikke prøv å pul hunden din. Kos deg heller med det i tankene når du onanerer.. så blekner nok dyrefetisjen med tiden.

Lykke til

Nei, tenkte meg to ganger om og kom frem til det. OG beklaget det:)

Men det skrives så mye tull her inne at noen ganger kan man komme i tvil.

Det hender tross alt at man svarer dønn seriøs og prøver å hjelpe noe som viser seg å være oppdiktede, useriøse problemer.

Jeg er fullstendig klar over at man har forskjellige seksuelle fantasier/tiltrekninger.

Da er du kanskje mer den rette til å svare Marit86.

Men som sagt, jeg beklager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er noen fare for at du kan bli gravid av det, så kjør på!

Men dersom du blir gravid og etterhvert venter en menneskehund, så forventer jeg at du skriver om det her ved en senere anledning!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Zoofili

Zoo i denne sammenhengen er det samme ordet som vi bruker om zoologisk hage og zoologisk museum. I disse hagene og museene befinner det seg dyr.

Zoofili er ikke det samme som å like å gå i slike hager og museer. Det er når mennesker viser seksuell interesse for, eller har seksuell omgang med dyr at vi bruker betegnelsen: Zoofili.

Seksuelle handlinger med dyr har også vært kalt sodomi og bestialitet.

I mytologiene - også kalt gudelærene - er zoofili ikke så sjelden. Der, i motsetning til i det virkelige liv, blir det faktisk også avkom av parringer mellom mennesker og dyr.

I gresk mytologi er satyrene resultat av parring mellom menneske og geit, centaurene blir til når menneske og hest parer seg mens minotaurene er avkom av menneske og okse.

Den greske guden Zevs forvandlet seg både til okse, svane og slange for å kunne ha samleie med dem han ville.

I middelalderen var samleie med dyr noe som ble forbundet med hekseri. Djevelen selv, trodde man, tok form som hund og hadde samleie med heksene.

Dette var ille ansett. Når en gutt på syttenhundretallet ble tatt for å ha hatt sex med en gris, ble gutten hengt.

I Kinsey rapporten som kom ut i 1948 heter det at 8% av mennene og 3% av kvinnene iallfall en gang hadde erfart seksuell omgang med dyr. Hos menn som hadde vokst opp på gårder skal hele 17% ha rapportert slik erfaring.

Zoofili regnes ikke som noen varig seksuell tenningsform, men som en type seksualitet som enkelte beskjeftiger seg med i ungdomstiden, og som man etter vært vokser av seg. Det kan derfor virke litt forvirrende å kalle det en fili -, ettersom vi er vandte med å tenke på filier som noe som varer livet ut.

Vi har ikke tall for forekomsten av zoofili her i Norge."

-skrevet av sexolog elsa almås-

3 Mosebok 20,15: En mann som har omgang med et dyr, skal dø, og dyret skal dere drepe. 16 Når en kvinne går til et dyr og parer seg med det, skal du drepe både kvinnen og dyret. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Mosebok 20,15: En mann som har omgang med et dyr, skal dø, og dyret skal dere drepe. 16 Når en kvinne går til et dyr og parer seg med det, skal du drepe både kvinnen og dyret. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

Diskriminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan bli svært syk. Du endre bjeffende opp på en båre, med strak kurs for lukket anstalt. Der må de si "Dekk!" til deg når det er leggetid, for du skjønner ikke annet en hundedressurkommandoer. For mye sex med hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, du kan bli svært syk. Du endre bjeffende opp på en båre, med strak kurs for lukket anstalt. Der må de si "Dekk!" til deg når det er leggetid, for du skjønner ikke annet en hundedressurkommandoer. For mye sex med hund.

Etter på kan hun ta et år på Forsvarets Hundeskole for å lære mer.

Selv har jeg tre netter på husmorskolen og lærte mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg hadde visst filter foran øynene.

Det blir ganske rettferdig når alle skal drepes, man kan jo drepe noen ekstra bare for å være sikker....

Faschinerende hvor mye stygt det står i bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ganske rettferdig når alle skal drepes, man kan jo drepe noen ekstra bare for å være sikker....

Faschinerende hvor mye stygt det står i bibelen.

Faktisk så har jeg tenkt å lese litt mer i den, men tiden, og den helt store lysten, har ikke vært tilstede enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Faktisk så har jeg tenkt å lese litt mer i den, men tiden, og den helt store lysten, har ikke vært tilstede enda.

Ikke kast bort tida på det, mange bøker som kan gi mer nyttig kunnskap. Nå kommer det visst en ny versjon også. Alle kristne sekter skulle ønske de kunne skrive sin egen bibel, slik at det kunne stå at f eks telefoner, pc og biler var forbudt. Da boken ble skrevet fantes ikke disse tingene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Mosebok 20,15: En mann som har omgang med et dyr, skal dø, og dyret skal dere drepe. 16 Når en kvinne går til et dyr og parer seg med det, skal du drepe både kvinnen og dyret. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

akkurat.. kjekt å vite lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dette er et frastøtende innlegg!!

Og er dette seriøst...., -så er det enda mere frastøtende!!

er du klar over hvor sårende det kan oppleves for mari86 å lese det svaret du ga henne?

tenk deg litt om før du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...