Gå til innhold

Harry Potter og ildbegeret


Gjest bananen

Anbefalte innlegg

Gjest bananen

Skulle kjøpe den i dag, men den var utsolgt.

Blir snart sprø hvis jeg ikke får svar på to ting:

I denne boken er det en kjent som blir drept. Hvem?

Det er også en av Harrys venner som vender seg mot han. Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bananen

Det blir jo ikke mye poeng i å lese boka om noen gir deg svaret på spørsmålene.

Vel, det er altså sånn JEG leser bøker, og ser filmer.

Først leser/ser jeg slutten, og deretter begynner jeg å lese/se fra begynnelsen.

Filmen 6th.sense f.eks. så jeg på denne måten. Mye bedre å vite at fyren allerede var død.

Hvorfor bryr du deg med hvordan jeg leser bøker? Hvis du ikke kan svare på spørsmålet, så kan du jo bare la vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Vel, det er altså sånn JEG leser bøker, og ser filmer.

Først leser/ser jeg slutten, og deretter begynner jeg å lese/se fra begynnelsen.

Filmen 6th.sense f.eks. så jeg på denne måten. Mye bedre å vite at fyren allerede var død.

Hvorfor bryr du deg med hvordan jeg leser bøker? Hvis du ikke kan svare på spørsmålet, så kan du jo bare la vær!

Det må være slitsomt å være med deg på kino.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er altså sånn JEG leser bøker, og ser filmer.

Først leser/ser jeg slutten, og deretter begynner jeg å lese/se fra begynnelsen.

Filmen 6th.sense f.eks. så jeg på denne måten. Mye bedre å vite at fyren allerede var død.

Hvorfor bryr du deg med hvordan jeg leser bøker? Hvis du ikke kan svare på spørsmålet, så kan du jo bare la vær!

Jeg klarer ikke å la være å svare på enkelte innlegg og dessuten så elsker jeg å legge meg opp i ting som ikke raker meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...