Gå til innhold

Sona & Kul


tieto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ja, jeg er klar.I går fikk jeg behandlingsplan fra Maigaard, det blir sprøytestart 1/9. Når begynner du med sprøyter? Eller er det ikke bestemt enda. På mine forsøk på RK var det altid UL før jeg begynte på sprøyter. Er det det samme på RH?

Jeg skal på ferie under spraytiden, så det blir litt vanskelig å oppdatere meg på hva som kjer her.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg er klar.I går fikk jeg behandlingsplan fra Maigaard, det blir sprøytestart 1/9. Når begynner du med sprøyter? Eller er det ikke bestemt enda. På mine forsøk på RK var det altid UL før jeg begynte på sprøyter. Er det det samme på RH?

Jeg skal på ferie under spraytiden, så det blir litt vanskelig å oppdatere meg på hva som kjer her.

Klem fra

Hei (c;

Jeg har også fått sprøytestart-dato, jeg skal begynne 5/9 og skal ha første ul 12/9...

Her lades det opp på med positive tanker før dette 3. forsøket som SKAL gå i boks (c;

Kos deg på ferie!! Skal dere til varmere strøk??

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

ja, jeg blir med på den blå bølge!!

Jeg har fått behandlingsplan fra Maigaard jeg også nå. 3. september er sprøytestart, så litt lenger på spray denne gangen av en eller annen grunn. Har probl. med å få reservert hotell, det er visst nesten helt fullt, men det ordner seg nok.Vi snakkes!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...