Gå til innhold

Orgasme?


minima

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 30 år som aldri har opplevd orgasme. Er dette unormalt eller sjelden?

Typen min vil så gjerne gi meg en orgasme og jeg vil jo så klart oppleve det, men jeg blir så trist når det ikke skjer noe.

Kan jeg kanskje ha opplevd det uten å egentlig visst det selv?

Er det rett og slett sånn at det er noen kvinner som aldri opplever å få orgasme?

Hvordan er det lettest å få orgasme?

Hvilke grunner kan det være for at jeg ikke får orgasme?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å printe ut SierDuDet's glimrende oppskrift på oralsex.

Det stod her inne på dette forum for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

For det første; du har IKKE opplevd det hvis du er usikker på om du har det. Det er ikke noe som passerer i stillhet:)

Om det er unormalt kan nok en lege svare mer statistisk på.

At det er vanskelig å oppnå under samleie er nok mere vanlig enn at man ikke får det ved oralsex eller masturbasjon.

Prøv å les litt om det. (Amiga har linker fra sin hjemmeside f.eks.)

Ikke gi opp! Prøv stimuli som dusjstråle, fingre, tunge og vibrator.

Årsaken kan være at du stresser med tanken om det, komplekser som gjør at du ikke klarer å "gi deg hen" osv. eller at du/ dere rett og slett ikke har funnet rette metode.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt ekspert

Jeg synes du må finne ut av kroppen din på egenhånd før du prøver å overlate orgasme-spørsmålet til en annen.

Masturberer du? Lurer på om du ikke gjør det. Det er ikke vanlig at en kvinne på 30 ikke har hatt orgasme. De fleste opplever vel det som barn / i pubertet / ungdom.

Bruk speilet flittig. Og legg vekk eventuell skamfølelse. Bruk nettet og skaff deg litteratur. Prøv deg fram, først på egenhånd, så kan du jo fortelle og vise kjæresten din etterhvert...

Hvis du har prøvd 'alt' foreslår jeg at du rett og slett snakker med en ok fastlege som kan henvise deg videre. Det _kan_ jo faktisk være et anatomisk spørsmål, hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å printe ut SierDuDet's glimrende oppskrift på oralsex.

Det stod her inne på dette forum for noen dager siden.

Hei igjen!

Nå har vi nettopp kjøpt oss en vibrator og håper å ta den i bruk om ikke så lenge. Alltid spennende å prøve noe nytt.

Jeg tror jeg alltid har hatt liten tro på meg selv og vært tidligere utrygg på min egen seksualitet, på grunn av noe jeg opplevde for mange år siden. Tror nok også det at jeg spenner meg noe, slik at jeg ikke klarer å slappe av og hengi meg til hva kroppen min føler og liker.

Takker dere for svar, og skal prøve å bli bedre kjent med kroppen min framover for å bedre fortelle typen min hva han bør gjøre for at jeg skal kunne oppnå klimaks en vakker dag og forhåpentligvis mange ganger etterpå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hei igjen!

Nå har vi nettopp kjøpt oss en vibrator og håper å ta den i bruk om ikke så lenge. Alltid spennende å prøve noe nytt.

Jeg tror jeg alltid har hatt liten tro på meg selv og vært tidligere utrygg på min egen seksualitet, på grunn av noe jeg opplevde for mange år siden. Tror nok også det at jeg spenner meg noe, slik at jeg ikke klarer å slappe av og hengi meg til hva kroppen min føler og liker.

Takker dere for svar, og skal prøve å bli bedre kjent med kroppen min framover for å bedre fortelle typen min hva han bør gjøre for at jeg skal kunne oppnå klimaks en vakker dag og forhåpentligvis mange ganger etterpå. :-)

Det var godt å høre om "nyinvesteringen" og at du er positivt innstillt, Minima!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...