Gå til innhold

Cmoo


Melaisa

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett alle, og gleder meg til neste økt!

Jeg sender deg en mail senere i dag, med en adresse, brukernavn og passord. Der kan du hente ned episodene. Det ligger også en del tegnefilm der, Donald, Tom & Jerry og Snurre Sprett, tror jeg det er.

*Hot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hipp hurra*

Jeg har ikke vært på nett siden lørdag, så nå er det en del å sjekke ut skjønner jeg. Fikk mailen, og gleder meg til å ta fatt.

Hva mener du med at du har sett alle, og at du gleder deg til neste økt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hipp hurra*

Jeg har ikke vært på nett siden lørdag, så nå er det en del å sjekke ut skjønner jeg. Fikk mailen, og gleder meg til å ta fatt.

Hva mener du med at du har sett alle, og at du gleder deg til neste økt??

Jeg mener akkurat det. Jeg så de siste fem på lørdag.

Og de holder visstnok på med en ny sesong.

Det er forresten mulig at 11 ikke er kommet enda. Jeg har glemt å spørre pinglen som har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener akkurat det. Jeg så de siste fem på lørdag.

Og de holder visstnok på med en ny sesong.

Det er forresten mulig at 11 ikke er kommet enda. Jeg har glemt å spørre pinglen som har lagt seg.

Oki...det var nemlig det jeg trodde, og da kan man jo dra enkelte slutninger. En ting ang kveldens og forrige ukes episode, noe jeg har glemt; sa Jack til Nina at kona/datteren var kidnappet da han "skjøt" henne? Siden hun sa hun visste det mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki...det var nemlig det jeg trodde, og da kan man jo dra enkelte slutninger. En ting ang kveldens og forrige ukes episode, noe jeg har glemt; sa Jack til Nina at kona/datteren var kidnappet da han "skjøt" henne? Siden hun sa hun visste det mener jeg...

Jeg tror det. 95% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...