Gå til innhold

15-åringen som er etterlyst..


Gjest Basusjernet

Anbefalte innlegg

Gjest Basusjernet

Hvorfor i all verden kan man ikke etterlyse det svinet som har lokket med seg denne jenta?

En mann på 26 og ei jente på 15? Burde vært en selvfølge at når voksne stikker avgårde med barn under 18 år, bør de kunne bli etterlyst.

Herregud, hun er verken gammel nok til å stemme, ha sex eller kjøpe øl, også påstår man at hun er borte helt av fri vilje?!

Leste at noen hadde lagt ut bilde av han på sol.no. Jeg finner det ikke, men jeg får håpe mange andre gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Herregud, hun er verken gammel nok til å stemme, ha sex eller kjøpe øl, også påstår man at hun er borte helt av fri vilje?!"

Du har selvsagt helt rett i at folk som ikke er gamle nok til å stemme, til å ha sex, samt kjøpe øl, aldri forsvinner av egen vilje.

Den ting er sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Herregud, hun er verken gammel nok til å stemme, ha sex eller kjøpe øl, også påstår man at hun er borte helt av fri vilje?!"

Du har selvsagt helt rett i at folk som ikke er gamle nok til å stemme, til å ha sex, samt kjøpe øl, aldri forsvinner av egen vilje.

Den ting er sikker!

Jeg syns poenget heller må være at her er foreldrene hennes krenket. Hun er _ikke_ myndig, og da kan ikke en 26-åring bare ta henne med seg uten foreldrenes samtykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns poenget heller må være at her er foreldrene hennes krenket. Hun er _ikke_ myndig, og da kan ikke en 26-åring bare ta henne med seg uten foreldrenes samtykke!

Jeg er selvsagt helt enig, men det var de latterlige argumentene til Basushjerne jeg hang meg opp i.

Han har trossalt ingen forutetningen for å si om dette er frivillig eller ikke, og ingenting tyder på at det foregår noe kriminelt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns poenget heller må være at her er foreldrene hennes krenket. Hun er _ikke_ myndig, og da kan ikke en 26-åring bare ta henne med seg uten foreldrenes samtykke!

Jeg tviler veldig på at 26-åringen TOK med seg jenta.

Hun dro frivillig. Og hvis noen har krenket foreldrene hennes, så er det hun selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt helt enig, men det var de latterlige argumentene til Basushjerne jeg hang meg opp i.

Han har trossalt ingen forutetningen for å si om dette er frivillig eller ikke, og ingenting tyder på at det foregår noe kriminelt her.

Forhåpentligvis er hun bare håpløst forelsket slik at hun ikke vet sitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis er hun bare håpløst forelsket slik at hun ikke vet sitt eget beste.

Enig, og han som er så gammel bør vite bedre, men straffbart kan det vel knapt sies å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler veldig på at 26-åringen TOK med seg jenta.

Hun dro frivillig. Og hvis noen har krenket foreldrene hennes, så er det hun selv.

Men hun er fortsatt en mindreårig, og han er voksen. Han burde vite bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, og han som er så gammel bør vite bedre, men straffbart kan det vel knapt sies å være.

Man er nok i gråsonen. Har nettopp begynt å lese strafferett, så jeg kan ikke det så godt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er fortsatt en mindreårig, og han er voksen. Han burde vite bedre!

Jeg ville ikke blitt overrasket hvis det var jenta som overtalte og presset gutten.

15 år i dag..nesten voksen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basusjernet

"Herregud, hun er verken gammel nok til å stemme, ha sex eller kjøpe øl, også påstår man at hun er borte helt av fri vilje?!"

Du har selvsagt helt rett i at folk som ikke er gamle nok til å stemme, til å ha sex, samt kjøpe øl, aldri forsvinner av egen vilje.

Den ting er sikker!

Selvfølgelig er det av egen fri vilje.

Poenget mitt var heller at noen ganger vet ikke en 15-åring hva som er til sitt eget beste. Derfor har vi aldersgrenser.

Min 13-åring har f.eks. kjempelyst til å dra på Roskildefestivalen alene. Men får hun det? NEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det av egen fri vilje.

Poenget mitt var heller at noen ganger vet ikke en 15-åring hva som er til sitt eget beste. Derfor har vi aldersgrenser.

Min 13-åring har f.eks. kjempelyst til å dra på Roskildefestivalen alene. Men får hun det? NEI!!

"Herregud, hun er verken gammel nok til å stemme, ha sex eller kjøpe øl, også påstår man at hun er borte helt av fri vilje?!"

Dette står i ditt første innlegg.

"Selvfølgelig er det av egen fri vilje."

Dette står i ditt andre innlegg.

Ikke lett å forstå hva du mener når du motsier deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...