Gå til innhold

FU: Farger dere håret hjemme eller alltid hos frisøren?


Gjest oline

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er så dyrt å gå til frisøren, men har ikke tro på at resultatet blir så bra dersom jeg gjør det selv...

Andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg farger alltid hjemme. Men jeg har relativt kort hår, så det går veldig greit. Jeg bruker bare Henna. Det er permanent så jeg trenger bare farge det to ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg ville aldri turt å farge håret selv. Lot meg overtale til en hjemmepermanent da puddelhår var på moten og det ble helt grusomt. Aldri mer gjør-det-selv produkter i mitt hår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg tar en glansvask hjemme, da fortrinnsvis i naturlig hårfarge:-) Skal jeg ha noe mer raffinert, velger jeg frisæøren! Jeg tar en minicolor etpar ganger i året og er alltid kjempefornøyd!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har ei venninne som farger for meg hjemme. Hun har jobbet som frisør, så jeg føler meg trygg. Tidligere brukte jeg glansvask hjemme. Det ble alltid vellykket. Farven forsvant på noen vasker, så risikoen er ikke så stor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, med unntak av dersom jeg vil ha litt striper og effekter i det. Har både farget og bleket sjøl, og har ennå til gode å måtte bruke skaut etterpå! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha skikkelig knallsterke farger i håret, og da duger ikke hjemmefarge. Jeg må derfor gå til frisøren hver 5-6 uke ca. Det blir litt dyrt i lengden desverre. Så når økonomien ikke strekker til, raker jeg av meg "alt" håret og går rundt med 3 mm istedet. Like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd hjemmefarging og det har aldri blitt vellykket.

Bruker nå kun toning for hjemmebruk og resultatet blir bra. Toning hos frisør gir et mye blankere hår enn om det gjøres hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...