Gå til innhold

Thailand


girl-next-door

Anbefalte innlegg

girl-next-door

Reiser til Thailand om en uke!! Gleder meg veeeldig masse! Men turen er bestilt på sparket, så vi har ikke fått tid til noe planlegging eller forberedelser..

Er det noen som har noen gode råd, steder å besøke, ting å kjøpe osv osv..???

Vi er to venniner på 21 år, og vi skal være borte i over en månde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er billig å få sydd klær der! Har dere et yndlingsantrekk hvor passformen er helt topp, så ta med det og få sydd et par like i et stoff dere liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er billig å få sydd klær der! Har dere et yndlingsantrekk hvor passformen er helt topp, så ta med det og få sydd et par like i et stoff dere liker.

Har akkurat vært i Phuket - Kata Beach. Det var helt vannvittig deilig der. Veldig varmt, men deilig.

Vi var en natt i Bangkok før vi dro til Phuket. Der var det altfor mye eksos og bråk og stress. Hotellet vi bodde på lå litt utenfor byen og var veldig stivt og formelt. Pent å se på - men følte meg som bonde i byen.

Kan anbefale Phuket - og tur til Phi Phi Islands.

Og ikke minst et show som heter "FantaSea" på Phuket. Helt utrolig flott.

Jeg misunner deg - skulle gjerne tatt en måned til, jeg! Broren min og jeg var der i nesten en måned selv.

Det er kjempebillig å være der. Og deilig temperatur på badevannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ....i nesten 5 måneder

Har akkurat vært i Phuket - Kata Beach. Det var helt vannvittig deilig der. Veldig varmt, men deilig.

Vi var en natt i Bangkok før vi dro til Phuket. Der var det altfor mye eksos og bråk og stress. Hotellet vi bodde på lå litt utenfor byen og var veldig stivt og formelt. Pent å se på - men følte meg som bonde i byen.

Kan anbefale Phuket - og tur til Phi Phi Islands.

Og ikke minst et show som heter "FantaSea" på Phuket. Helt utrolig flott.

Jeg misunner deg - skulle gjerne tatt en måned til, jeg! Broren min og jeg var der i nesten en måned selv.

Det er kjempebillig å være der. Og deilig temperatur på badevannet.

....hvis en liker heavy turisme og sydentilstander da, vel og merke...

Phuket og Phi phi er vel ikke stedene å besøke hvis du vil oppleve thailandsk kultur...men hvis du vil party party med skandinavere er det sikkert toppers!

Anbefaler girl-next-door også å dra ned til Malaysia (trenger ikke visum) hvis du har tid og er i sør-thailand. Helt nordøst ligger Perhentian-øyene (tror det heter det), der er det visst helt fantastisk - sånn som puket og phi phi, men ikke fullt så ødelagt av turismen. Dessuten tror jeg det blir regnet for et av de beste stedene og snorkle...Jeg gleder meg i alle fall veldig til jeg skal dit.

Hilsen ei som skal på tur til Thailand, Malaysia og Vietnam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...