Gå til innhold

Råd angående flytting?


Gjest Tanga

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte i en ny leilighet 1 km fra der jeg bor nå. Jeg har sofa, kjøleskap og noen andre litt mindre ting som jeg skal frakte til den nye leiligheten. Vet noen hva det ca koster å leie flyttebil til mitt lille flyttelass? Jeg har ganske dårlig råd.Er det kanskje mer lønnsomt for meg å leie bil med tilhenger? Jeg håper jo også selvfølgelig å slite meg minst mulig ut med hensyn til tunge løft og bæring. Kom med råd til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Du må nok regne med noen hundrelapper for en dags leie av en stor varebil. Når det gjelder hengere så måtte jeg betale et par hundre for en dag en gang på Statoil. Men det varierer jo -både i pris og størrelse.

Hvis du leier varebil, så var det der jeg leide sist et fastbeløp på X-kroner + ant.km. Du har jo en fordel i og med at avstanden er liten.

Du har ingen gode venner med altforstor bil? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Med dårlig råd kan du bare glemme å leie flyttebil! En venninne av meg flytta fra Majorstua til Grünerløkka med flyttebil, hun hadde noen møbler, esker tok hun selv - det kosta 6000,- !

hadde jeg vært deg hadde jeg sjekka med venner om de har noe å bistå med. Enten varebil + to sterke karer, eller leie av tilhenger på bensinstasjon. Blir bare et par turer allikevel, men flyttebil kan du glemme, hvis du ikke kan punge ut med noen tusenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...