Gå til innhold

Re: huff, jeg føler meg så rar!


tenkende-gutt

Anbefalte innlegg

tenkende-gutt

tusen takk for alle innleggende. Nei selvfølgelig har jeg ikke tenkt tanken på sex med henne. jeg vet at å få problemer med loven vil bare koste meg dyrt. blant annet skal jeg studere i austraia eller usa, og det kreves at rullebladet er strøkent. men det er ikke bare snakk om sex.. vi har ikke snakket om sex oss i mellom en gang, det er dere som tenker koffort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøffelinøff

så...påstår du at du ikke har lyst på sex med henne? alle gutter på 19 år som sier de ikke har lyst å ha sex lyver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi koffert?

Ærlig talt.. enhver gutt som har vært 19 år vet hvordan 19årige gutter tenker, og enhver jente som har vært 19 år har også erfart hvordasn 19årige gutter tenker, så vi tenker nok ganske normalt.

Før eller senere vil garantert behovet for sex melde seg, og mener du at du vil klare å si nei dersom hun vil? Dere ligger å koser, osv, og kanskje hun begynner å kle av deg eller ta deg på upassende steder?

Du sier isåfall nei?

Vel.... Isåfall er du mer fornuftig enn de fleste andre gutter, vel og merke de guttens om har "lovlige" jenter.

Aldersforskjellen deres synes jeg ikke iutgangspunktet er for stor. 5 år er trossalt ikke rare greine, men jeg tror likevel at de fleste 19 åringer er på et annet nivå enn hva 14 åringer er.

Men klarer du å holde deg unna det å havne i ulovlige situasjoner, så er det ellers ikke noe i veien for at dere skal ha et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkende-gutt

så...påstår du at du ikke har lyst på sex med henne? alle gutter på 19 år som sier de ikke har lyst å ha sex lyver....

jo jeg har jo lyst på sex.. men det dreier seg ikke bare om sex. når jeg foreksempel går rundt på gata og ser hun fiiiine dama. så tenker jeg av og til å ta henne på stedet. men når det gjeldere jenter jeg har virkelig føelser for, så har jeg mange andre tanker i hodet en bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'..det er dere som tenker koffort.'

Dette er et forum for seksualitet... Hvis du ikke har spørsmål relatert til det, så kanskje du valgte feil forum?

Uansett så trenger du ikke si at vi tenker 'koffort', for det gjør vi heile tiden likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffelinøff

jo jeg har jo lyst på sex.. men det dreier seg ikke bare om sex. når jeg foreksempel går rundt på gata og ser hun fiiiine dama. så tenker jeg av og til å ta henne på stedet. men når det gjeldere jenter jeg har virkelig føelser for, så har jeg mange andre tanker i hodet en bare sex.

hm...ja...men det er vel ingen man blir mer tent på enn nettopp den man er forelsket i.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...