Gå til innhold

En "kul" i skjedeinngangen(?)....


Gjest Huff av meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Huff av meg!

Jeg har i ca 5 dager hatt en liten hoven kul med noe "inni" rett ved inngangen til skjeden.Kulen er rød/lilla og hovenr opp hvis jeg klør eller "fikler" med den.Den er litt øm å ta på.Merker at noe ligger inni den på en måte.Jeg merker ikke at jeg har den,utenom at den plutselig begynner å klø,for så at det forsvinner igjen.

Vet at det ikke er noen sykdom .ol da jeg netopp har vært på kontroll hos legen min.

Hva kan dette være?

Er jeg NØDT til å gå til legen,eller går det bort av seg selv til slutt?

Unngår å gå til gynokolog hvis jeg kan,men må jeg,så må jeg...

Det kjennes som sagt ut som om noe er "inni" den,må legen ta ut dette?Åssen gjør han det,klemmer?Må jo gjøre sinnsykt vondt det da.

Hvorfor oppstår dette?

Er MEGET takknemlir for svar Moen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan vaere en hoven kjertel (Bartholin-kjertelen). Hvis du ikke er spesiel tplaget, kan du se det an, men er du plaget boer du faa en gynekolog til aa se paa den og evt faa den aapnet (med bedoevelse).

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...