Gå til innhold

Takkekort


Gjest kkenoenick

Anbefalte innlegg

Gjest kkenoenick

I fjor på denne tiden var vi i et bryllup til min manns slektning. Brudgommen er forøvrig meget godt kjent i media. Vi gav en pengegave. Nå venter vi fortsatt på takkekort... -noen tanker ifra andre om takkekort? Vi giftet oss forøvrig i stillhet dagen forut for dette bryllupet, men vi fikk ikke så mye som en blomsterbukett fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkenoenick

men.. har du sittet i et år og ventet på takkekort???

...ehh, jaa... jeg får ikke gjort stort mrns jeg sitter og venter heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hva har det med saken å gjøre at brudgommen er kjent i media?

Gjelder andre relger for takkekort da?

Noen, kjendiser eller ikke, bruker -usannsynlig- lang tid før de sender takkekort. Fikk et konfirmasjonstakkekort nå jeg. Vedk. sto i beg. av juni. Det er ikke uvanlig i henhold til min erfaring.

Ved bryllup er det jo emda flere gaver, dvs enda mer arbeid. Noen fotografer er jo flinke til å rote det til med bilder og misforståelser slik at det går ekstra lang tid (egen erfaring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenonick

Hva har det med saken å gjøre at brudgommen er kjent i media?

Gjelder andre relger for takkekort da?

Noen, kjendiser eller ikke, bruker -usannsynlig- lang tid før de sender takkekort. Fikk et konfirmasjonstakkekort nå jeg. Vedk. sto i beg. av juni. Det er ikke uvanlig i henhold til min erfaring.

Ved bryllup er det jo emda flere gaver, dvs enda mer arbeid. Noen fotografer er jo flinke til å rote det til med bilder og misforståelser slik at det går ekstra lang tid (egen erfaring).

. Fikk et konfirmasjonstakkekort nå jeg. Vedk. sto i beg. av juni. Det er ikke uvanlig i henhold til min erfaring.

Det var vel i år dette da?

Bryllupet var i august i fjor.

Synes det er rimelig kvalmt at folk som breier seg ut i media og skal være _så bra_ ikke gidder å takke for gave i firesiffersklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Poenget var ikke hvem det var..

Sånn hørtes det ut... at det var hans kjendisstatus som var poenget. Hva var vitsen med å nevne det ellers ?? Er kjendiser mer forpliktet enn "vanlige" folk til å sende takkekort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller han derre homsen som var programleder i BB. Juritzen, ja.

Juritzen er forøvrig singel igjen.

Ikke takk meg for opplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere giftet dere i stillhet er det kanskje ikke så rart at dere ikke fikk så mye oppmerksomhet? Særlig ettersom brudeparet sikkert hadde sitt å tenke på med sitt eget, åpenbart større, bryllup.

At brudgommen er kjent i media, skjønner jeg overholdet ikke poenget med. Bør man da være flinkere til å sende ut bilder?

Det er selvsagt god folkeskikk å takke for gaver man har fått. Allikevel håper jeg ikke du bruker all din tid på å vente på et takkekort fra noen du muligens har et litt anstrengt forhold til. Det blir liksom litt for trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...