Chloe Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Eller iallefall.... Kan noen husje meg i seng? Gi meg èn god grunn! ] 0 Siter
Gjest carma-mamma Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Hut deg i seng, di kråke!! Fratte...det er midt på natten og søte piker trenger sin skjønnehtssøvn Hilsen bella og 0 Siter
Chloe Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Hut deg i seng, di kråke!! Fratte...det er midt på natten og søte piker trenger sin skjønnehtssøvn Hilsen bella og Gi meg en _god_ grunn, sa jeg! "Søte piker" holder ikke. :op 0 Siter
Chloe Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Gi meg en _god_ grunn, sa jeg! "Søte piker" holder ikke. :op jeg holder ikke de søte pikene våkne, jeg! ;o) 0 Siter
carma Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Gi meg en _god_ grunn, sa jeg! "Søte piker" holder ikke. :op Drittunge! Legg deg NÅ fordi mamma sier det! Du har til og med TO mammaer som sier det! ;-P 0 Siter
Chloe Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Drittunge! Legg deg NÅ fordi mamma sier det! Du har til og med TO mammaer som sier det! ;-P Takk! Tø mødre som beordret meg i seng uten videre dikkedarer!? Vet dere, jeg løp så fort i seng at jeg ikke rakk å svare engang! ;o) 0 Siter
carma Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Takk! Tø mødre som beordret meg i seng uten videre dikkedarer!? Vet dere, jeg løp så fort i seng at jeg ikke rakk å svare engang! ;o) Flink pike! *dulle litt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.