punkyB Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Gjør du noe om dagen eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66190-conan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nei, jeg unngår det i det lengste, dersom det arbeid du sikter til. :-) Er jo ferdig med ferien, og så kom godværet- selvfølgelig, og jeg er ikke noe tess når termometeret krabber over 25 grader, så egentlig burde jeg heller hatt Hårek den Hardbaldne som nick... Det er jo bare helt for jævelig å sitte her og sitte her, når man egentlig burde ligget med føttene i vannet på stranden eller poolen og en fargerik paraplydrink i hånden. Akjser og sånt fortsetter jo turen nedover, så det er jo stille som i graven her på jobben. Har ikke sett snurten av en ny kunde på over et år, så vi sitter stort sett og holder oss fast, kniper øynene sammen og venter på bedre tider og at dagen snart er over... Var det svar på spørsmålet? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66190-conan/#findComment-301282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Nei, jeg unngår det i det lengste, dersom det arbeid du sikter til. :-) Er jo ferdig med ferien, og så kom godværet- selvfølgelig, og jeg er ikke noe tess når termometeret krabber over 25 grader, så egentlig burde jeg heller hatt Hårek den Hardbaldne som nick... Det er jo bare helt for jævelig å sitte her og sitte her, når man egentlig burde ligget med føttene i vannet på stranden eller poolen og en fargerik paraplydrink i hånden. Akjser og sånt fortsetter jo turen nedover, så det er jo stille som i graven her på jobben. Har ikke sett snurten av en ny kunde på over et år, så vi sitter stort sett og holder oss fast, kniper øynene sammen og venter på bedre tider og at dagen snart er over... Var det svar på spørsmålet? :-) ja. tillegsspørsmål følger. Hvor lenge kan du sitte sånn da? Jeg sa til sjefen min for et par mnd. siden at jeg egentlig ikke hadde så mye å gjøre. Hun ba meg om å kulen. Det gjør jeg enda :-) valutalån er ikke så smart lenger eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66190-conan/#findComment-301288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 ja. tillegsspørsmål følger. Hvor lenge kan du sitte sånn da? Jeg sa til sjefen min for et par mnd. siden at jeg egentlig ikke hadde så mye å gjøre. Hun ba meg om å kulen. Det gjør jeg enda :-) valutalån er ikke så smart lenger eller? Mht til tiden jeg kan sitte sånn, er det to primære, begrensende faktorer; en intern og en ekstern: Den interne: Hvor lenge gidder jeg? Læringskurven har vært flat veldig lenge, og det er lenge siden jeg har hatt det moro på jobb, det har stort sett vært motsatt av moro i et par år nå... Motvekten er at for hver dag som går nå, så øker sannsynligheten for at det skal bli moro og lærerikt igjen, og lønnen er jo fortsatt konkurransedyktig. At jeg er medeier i selskapet har jo også litt å si.... Den eksterne: Man kan bare glemme å finne en tilsvarende jobb, ja nesten hvilken som helst jobb i min bransje nå om dagen. De fleste er på vei ut av døren, og ingen slipper inn. Derfor all denne fastklamringen... Så, så lenge skuta flyter, eller noen skulle få et illebefinnende og tilby meg "drømmejobben" med ditto betaling, så blir jeg vel å finne på DOL en stund til, dersom det var det du var redd for.... ;-) Valutalån anser jeg fortsatt som like aktuelt, men timingen i det helt korte perspektivet virker litt gal. Kronen har styrket seg for mye på for kort tid, og jeg tror at de rene spekulantene må selge seg litt ned i NOK først. Hva gjør du på om dagen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66190-conan/#findComment-301305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Mht til tiden jeg kan sitte sånn, er det to primære, begrensende faktorer; en intern og en ekstern: Den interne: Hvor lenge gidder jeg? Læringskurven har vært flat veldig lenge, og det er lenge siden jeg har hatt det moro på jobb, det har stort sett vært motsatt av moro i et par år nå... Motvekten er at for hver dag som går nå, så øker sannsynligheten for at det skal bli moro og lærerikt igjen, og lønnen er jo fortsatt konkurransedyktig. At jeg er medeier i selskapet har jo også litt å si.... Den eksterne: Man kan bare glemme å finne en tilsvarende jobb, ja nesten hvilken som helst jobb i min bransje nå om dagen. De fleste er på vei ut av døren, og ingen slipper inn. Derfor all denne fastklamringen... Så, så lenge skuta flyter, eller noen skulle få et illebefinnende og tilby meg "drømmejobben" med ditto betaling, så blir jeg vel å finne på DOL en stund til, dersom det var det du var redd for.... ;-) Valutalån anser jeg fortsatt som like aktuelt, men timingen i det helt korte perspektivet virker litt gal. Kronen har styrket seg for mye på for kort tid, og jeg tror at de rene spekulantene må selge seg litt ned i NOK først. Hva gjør du på om dagen? Jeg DOL'er stort sett hele dagen. Gjør noen små stunts innimellom. Det verste er jo at man vil prøve å få det til å se ut som om man gjør noe. Du er inne på noe der hvor lenge man gidder - og det med at man faktisk sitter der uten å gjøre noe vettugt - de få hjernecellene man har tørker jo inn. Her er jeg ganske sikker på at det tar av snart så da kuler jeg den med god samvittighet. Er du medeier vil det jo si at du neppe får sparken jaffal??? Uansett så sørger dere for noen fete fallskjermer !!?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66190-conan/#findComment-301366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.