Gå til innhold

Hva skjer om man dreper en Hoggorm ?


Wulfi

Anbefalte innlegg

Hørte her forleden at den var fredet ,og det var jeg faktisk ikke klar over.(Ikke fordi det hadde vært noen forskjell...)

Men asså , HVIS jeg nå sku finne på å kjøre over en hoggorm ,eller på annen måte drepe den, hva skjer da egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bortsett fra at hele slekta til hoggormen kommer for å ta en grusom hevn tror jeg faktisk ikke det skjer noe særlig.

Slekt ? *ghuuulp*

Der overbeviste du meg nettopp om at jeg IKKE skal drepe hverdken dyr eller mennesker !

Menneh...duh...? Edderkopper dah , har DE slekt også ? *grøssse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huggorm dreper du, men ikke maur... Det bor en sadist i deg også, skal du se :o)

Jeg dreper ikke huggorm. Jeg har fobi mot ormer/slanger, så ser jeg en, så beiner jeg det remmer og tøy kan holde.

Men jeg er selvsagt lykkelig hver gang jeg hører om noen som har drept en av arten.

Maur gjør ingen fortred. Hvorfor drepe de? Ormer hører Fanden til - Drep de!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slekt ? *ghuuulp*

Der overbeviste du meg nettopp om at jeg IKKE skal drepe hverdken dyr eller mennesker !

Menneh...duh...? Edderkopper dah , har DE slekt også ? *grøssse*

Klart edderkopper har slekt, har du aldri sett en gravid edderkopp? De får drøssevis av unger!!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Slekt ? *ghuuulp*

Der overbeviste du meg nettopp om at jeg IKKE skal drepe hverdken dyr eller mennesker !

Menneh...duh...? Edderkopper dah , har DE slekt også ? *grøssse*

Edderkopper har utallige slektninger som kommer snikende for å ta hevn hvis noen i familien er blitt myrdet. Tro meg, jeg bor på bakkeplan og vet sånt av erfaring :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg dreper ikke huggorm. Jeg har fobi mot ormer/slanger, så ser jeg en, så beiner jeg det remmer og tøy kan holde.

Men jeg er selvsagt lykkelig hver gang jeg hører om noen som har drept en av arten.

Maur gjør ingen fortred. Hvorfor drepe de? Ormer hører Fanden til - Drep de!

:o)

Maur er gufne dyr! De klumper seg sammen i store tuer. I ubevoktede øyeblikk lister de seg oppunder buksebenet så høyt opp det går, og så biter de og tisser i såret etterpå!

Djevlens verk de også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maur er gufne dyr! De klumper seg sammen i store tuer. I ubevoktede øyeblikk lister de seg oppunder buksebenet så høyt opp det går, og så biter de og tisser i såret etterpå!

Djevlens verk de også!!

Nei, maur er kule dyr. De spiser ormer, nemlig!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart edderkopper har slekt, har du aldri sett en gravid edderkopp? De får drøssevis av unger!!!

:-)

*WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...