Gå til innhold

Hva sier Tjorven??


carma

Anbefalte innlegg

Hun på Saltkråkan vettu..

"Vet du va jag ska, jag ska til *tralla-la* och hjelpa han, och hjelpa han alt va jag kan.."

Hvor er det hun skal?

(Og hvorfor i %&/¤)#"&/ har jeg DEN trudelutten på hjernen??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen JAMMEN!!! *vrir og vrenger febrilsk*

...og du...! Jeg vet hva Tjorven sier jeg... Men forteller jeg det til deg? Nei!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du...! Jeg vet hva Tjorven sier jeg... Men forteller jeg det til deg? Nei!

;o)

Fyyyyy søren, du er SLEM!

Har hatt den teite sangen på hjernen SÅ lenge nå, og syns det er uhørt å synge "tralla-la" i stedet for det riktige ordet!

Gi meg i det minste en ny sang å ha på hjernen da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyy søren, du er SLEM!

Har hatt den teite sangen på hjernen SÅ lenge nå, og syns det er uhørt å synge "tralla-la" i stedet for det riktige ordet!

Gi meg i det minste en ny sang å ha på hjernen da..?

Ok:

"I'm a barbiegirl, in my barbiewooooorld, happy plastic, it's fantastic..:" osv.

Fornøyd? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok:

"I'm a barbiegirl, in my barbiewooooorld, happy plastic, it's fantastic..:" osv.

Fornøyd? :o)

Nei... Jeg vil vite hva Tjorven sier, jo!!

Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da!

Pliiiiiiiis? ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:

"I'm a barbiegirl, in my barbiewooooorld, happy plastic, it's fantastic..:" osv.

Fornøyd? :o)

Pssst...

Det er "life in plastic..."

:P

Hva Tjorven synger om aner jeg ikke, jeg klarer ikke å finne melodien engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst...

Det er "life in plastic..."

:P

Hva Tjorven synger om aner jeg ikke, jeg klarer ikke å finne melodien engang.

Åsemor, sjekk her:

*kjempegeip*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Jeg vil vite hva Tjorven sier, jo!!

Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da!

Pliiiiiiiis? ;-p

Jeg bare kødda, jeg aner ikke hva Tjorven synger om jeg. Skulle bare pine deg litt ekstra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Jeg vil vite hva Tjorven sier, jo!!

Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da! Si det da!

Pliiiiiiiis? ;-p

Jeg husker ikke sangen. Men jeg husker (fra boka) at Tjorven "rømte" hjemmefra en morgen for å bli hushjelp hos Söderman (Stinas morfar). Kanskje dette kan sette deg på sporet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok å ha ferie, Carma, men du bør ikke sitte å drikke så tidlig på dagen.

Jeg feirer jo bare bursdagen din! :) *smiler pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke sangen. Men jeg husker (fra boka) at Tjorven "rømte" hjemmefra en morgen for å bli hushjelp hos Söderman (Stinas morfar). Kanskje dette kan sette deg på sporet?

Jaaah! Söderman var det jo!!!! Og det rimer til og med!! Jeg var litt bekymret nå for at det ikke skulle rime, da hadde jeg blitt dypt skuffet og kanskje fortsatt å synge "tralla-la" i stedet.

Du er en KNUPP! :o)

*traller* :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer jo bare bursdagen din! :) *smiler pent*

Det er godt å høre at du er stand in for meg som ikke kan drikke i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal til "Søderman i dag"...

Hun er blitt "hushjelp" hos Søderman....

Jeg slo deg med 2 minutter...

Fint at du bekreftet at jeg husket riktig, da er jeg ikke blitt helt aldersdement ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...