Gå til innhold

Visuell sex


Gjest Jazzie

Anbefalte innlegg

Gjest Jazzie

Innledningsvis vil jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen når jeg ser fetisjister eller øvrig kinky sex da jeg føler det blir "litt for mye av det gode", men jeg har likevel en slags forkjærlighet for det visuelle når jeg har sex.

Jeg har fast seksualpartner, og liker veldig godt at hun har på seg raffinert undertøy med tilhørende strømper og hofteholder, - vel og merke av det pene slaget og ikke noe "horete" (parden my french...) Hun har en jakke som jeg syns er veldig stilig, kort sådan i skai eller en slags plastikk som jeg har fått henne til å ha på seg noen ganger selv om jeg skjønner på henne at hun ikke akkurat "tar av" på sånne ting. Liker det glatte og glinsende stoffet og det å se konturene av brystene under, deilig å ta på er det også ...

Jeg syns at regnjakker og såkalte allværsjakker også er ganske deilig, det er noe spesielt med dette nylonstoffet, selv om jeg ikke får henne til å ha på seg dette når vi skal ha sex. Jeg liker å se, og føler at jeg rett og slett ikke tenner på ren nakenhet for å si det på den måten. Liker tynne stoffer i kjoler og bluser hvor man kan skimte blondestasen under, hun har sittet over meg i sommerkjole og det var flott selv om det ikke når opp til plastikkjakken hennes. Vi kommuniserer ganske bra, og jeg er ikke redd for å fortelle henne om mine fantasier, men kunne godt tenkt meg noen kommentarer fra andre kvinner om hva de synes om dette, - om de syns jeg er sær eller ekkel eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Ikke er jeg kvinne, men svarer likevel.

Dette er verken sært eller uvanlig. Så lenge det ikke går for langt. Krever du at hun skal ha på denne jakken bestandig (eller veldig ofte) så vil hun gjerne føle at det er den som er interessant, hun er bare en statist.

Men de aller fleste menn liker å se damen sin i sexy undertøy eller andre klær. Litt av det ligger i at menn ikke er monogame og på denne måten lurer hjernen til å tro at han har flere damer. Litt er også det forbudte. Og så skal det vistnok ha noe med ting en har opplevd i barndommen, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1365380356

jeg kan godt skjønne at du synes det er spennende å "fantasere" om hva som gjemmer seg under den tynne blusen,sommerkjolen,under den sexy jakken du snakker om,og under blodeundertøyet. Hadde kjæresten min hatt noen "yndlingsklær" han digget at jeg kledde meg i,hadde jeg syntes det var bare kult. men som Petter Smart sier,du må ikke overdrive,slik at hun tror du liker klærne hennes bedre enn kroppen hennes. Håper for din og hennes skyld at du liker å se henne naken også,sånn at hun ikke må dekke seg til for at du skal bli kåt. men litt fantasier er sunt,og jeg synes du skal fortelle henne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...