Gå til innhold

Siden jeg bare får kjeft for å svare dårlig...

Anbefalte innlegg

...og så på bursdagen min også, da gitt!

Men her kommer`n!

LINE: Den telefonen din har vært trassig nå så lenge jeg har kjent deg, så jeg tror kanskje det snart er på tide at du spanderer en ny på deg selv! :)

LUSKA: Hei du sexy gifte! :)

Ja, grunnet nattevakter fra i kveld og fram til fredagsmorgenen, så blir det utvilsomt svært dårlig med feiring.

Menmen.. jeg har i det minste sol på den store dagen min :)

(Stor my ass, jeg føler meg gammel!).

RUFSETUFSA: Nja.. ble dårlig med feiring i helgen, "alle" var på ferie.... Men jeg spiste reker og drak vin, øl, sprit, shots, osv, med et vennepar og en kompis. Og så var det ut en tur! :)

AVIL: Du er jo bare spydig mot meg, du...*snufs*

CONAN: *Klemmer masse tilbake* :)

SELINE: Tusen tusen takk til deg også, men du burde ikke ta deg tid til å svare på sånne innlegg, så kom deg tilbake til mannen din og jobb nå litt for å snekre sammen denne lille hjerteknuseren! :)

LION: Jeg tror jaggu du vant deres noe interne konkurranse, så det er vel egentlig på sin plass at jeg også gratulerer litt! :)

MS SÅFFI: Au! Klype unge menn i rumpa på den måten, da gitt... hmmm selv om jeg egentlig syntes det var veldig digg! For å si det rett ut :)

SPIREA OG DE ANDRE PÅ ALDERS HVILE: Tusen tusen takk fra deg (dere) også. Det er godt å høre at man har kjenfolk i alle aldersgrupper. Alt fra barn til de som har opplevd 3 århundrer..

Jeg er for øvrig enig med deg i forhold til å håpe på at jeg får et godt liv :)

(Skal prøve å gjøre konstruktive ting framover nå, så livet er meget bedre neste gang jeg har bursdag :)).

BIRDIE: Deg fikk jeg jaggu to av, men jeg mistenker at det var pga din ekstreme skrekk i forhold til Lions vrede. Hun takler nok heller dårlig å tape - den jenta der.

Men som takk har jeg nå kommet opp med flere gode navn til din lille tass:

Marve

Marve Almar

Almar

Tore

SvenO

Juritz

Svennis

Eller rett og slett Hammelow JR.

FLISA: Du er rimelig sikkert elendig til å danse regndansen, sånn som været er her i dag :)

Den Oktobertingen er forresten utsatt (om du husker), og fristen er heller satt til jul! :)

PUNKY: Takk takk, og jeg håper du også får en fin dag der du sikkert ligger på Huk og sikler på de unge mennene...

....mens jeg burde vært på Hvalstrand og siklet på de unge damene :)

FROSKEN: Takk takk :)

NEUNI OG PROZAC: "prozak's variant: håper du får harde pikker og at du blåser i de 28 kusene på lakenene"

Jeg sniker meg gjerne unna de harde pikkene, men de 28 kusene på lakenet er noe jeg fortsatt venter spent på :)

CARMA: Jeg er litt skeptisk til alt det neuni håpet jeg skulle få, men hadde jeg ikke skullet jobbet i dag så skulle jeg i det minste klint til med iskald øl! :)

Så kunne vi drukket i kor her mens vi sitter på nett!

TONIE: Ja, det går mot 30 i en racerfart, noe som er noe skummelt. Menmen.. lite å gjøre for å stoppe galskapen.

Typen din tilbød meg forresten å bli med dere i en 3kant, men det går jeg utifra at dere har snakket om, sånn at alt nå er avklart i forhold til mitt lille besøk :)

NANNA: Hurra hurra :)

SHANDY: Jeg hadde nok rimelig sikkert klart å holde følge med deg, den ting er sikkert. Og hadde jeg sliti så hadde jeg i det minste blitt impregnert!

Ja, jeg husker vel egentlig at du skjelte meg ut hele tiden og syntes jeg var verdens største idiot, men det var jo forventet at du også ville ta til vett etterhvert :)

METTEWA: Takk takk :)

BELLA: Takk takk, og smasker tilbake på den alltid så hyggelige unge damen :)

TIGERTROLLET: Så du mener å huske det, ja, men så lett er det selvsagt ikke å huske, da det jo er en stund siden nå :)

ZIRINE: Det er bare å si ifra, så skal jeg spandere en øl på deg i anledningen min bursdag! :)

NAIV: Jo takk, og jeg håper også at jeg blir kvitt gråe år en stund til. Tror for øvrig ikke at det er noe problem, da jeg knapt har blitt så gammel at jeg har begynt å shave meg :)

MUSIKEREN: Tja, det er ikke umulig at vi begge får utløp for våre homofile tendenser i løpet av året.

Kjæresten din tilbød meg nemlig å bli med dere i en 3kant, men det går jeg utifra at dere har snakket om, sånn at alt nå er avklart i forhold til mitt lille besøk :)

SINGULARITY: Takk og bukker, og det hadde vært hyggelig å få den sånn jeg vil ha den, selv om det ser dårlig ut i forhold til det pga jobbing...:)

MELAISA: Tusen tusen takk til deg også, men jeg ser at Lion dunket deg ned i støvlene i forhold til deres lille konkurranse. Du får prøve igjen til neste år :)

WULFI DEN HARRY: Takk takk takk :)

TORNEROSE: Ja, det skal jeg gjøre, og jeg føler også selv at det bare er et par fornuftige år igjen nå, får det raser nedover med potens og alt annet :)

DON RET!: Du nå har jeg funnet ut noe... de scenene som jeg manglet i gudfaren samlingen min, de ligger der som alternative scener, og om ikke det er nok så ligger det flere andre scener jeg aldri har sett før på den ekstradisken! :)

LIBRA: Takk, og selvsagt skal jeg spørre om jeg trenger noen god sexråd. Det samme gjelder deg og alle andre! :)

KIE: Tusen takk, men jeg får vel nesten si til deg som jeg sa til Seline helt i starten av innlegget :)

AMIGA: Tusen takk, men det blir nok dårlig med feiring i dag..... Menmen.. shit au, jeg overlever :)

TANYA: Tusen takk til deg også, og så får du ha en riktig så fin uke på landet :)

HUUFSA: Tusen takk og *Klemmer tilbake* :)

DORHTE: Det er ikke gårsdagen, men i dag dagen! Takker og bukker, men siden jeg gjør tar meg jævla dårlig ut på bilde så må jeg nok avslå forespørselen om å sende deg det!

Jeg tar meg best ut skriftlig, derfor skriver jeg istedet :)

Hvis jegt glemte noen nå må jeg bare beklage, men jeg tror jeg fikk med alle! :)

*Klemmer til de som klemte, og nusser til de som nusser, oralsex til de som gav det, og rett og slett griseknulling til de som var så barmhjertige og ga meg det*

Fortsetter under...

Gjest Seline

Noen ganger får man bare sååå lyst til å susse på deg!!!

Suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss

-det dekte nesten hele kroppen iallfall (må utelate noe av åpenbare grunner)

Ha en super bursdag! Håper du får litt skikkelig RL-kosing idag også :-)

Annonse

:-) Danser så jeg er helt svett her! - - -

Ja, hadde tenkt å si det jeg også - men du rakk det før meg - oktober er herved utsatt til jul! :-)

Jeg tenkte at du ikke ville si i mot den der :)

Men neste frist er noe mer seriøs! Bare så det er sagt!!!

:)

Noen ganger får man bare sååå lyst til å susse på deg!!!

Suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss suss

-det dekte nesten hele kroppen iallfall (må utelate noe av åpenbare grunner)

Ha en super bursdag! Håper du får litt skikkelig RL-kosing idag også :-)

Du vet.... jeg tror faktisk ikke jeg får noe særlig RL-kosing... Jeg skal nemlig jobbe nattevakt i natt, og det er ofte alt for lite folk innom meg om natta, og de som er der vet ikke at jeg har bursdag... Menmen, jeg overlever det, og får nok noen RL koser snart dersom dagen blir feiret.

Jeg og en venninne har bursdag samme dag, men de aller fleste var på ferie i helgen, jeg skal jobbe neste helg, og helgen etter er det bryllup, så det ser ut til å spøke for noe seriøs feiring..:)

Annonse

Vil det si at jeg kan ønske meg den dvd-pakken til bursdagen min uten å gå glipp av noe? Har ikke dvd-spiller ennå da, men forhåpentligvis får vi en i hus i løpet av høsten. :-)

Nja.. du får alle scenene + mye annet, men problemet i forhold til den serien du har i kronologisk rekkefølge, er at disse scenene ikke er innebygd i filmen.

Så du må isåfall se dem etterpå.

Men grunnet dette så kommer det neppe noen ny DVD versjon med det første..

Får si gratulerer med dagen jeg og da! Stor gutt nå? Hehe...

Fått noen fine presanger da?

Klem fra moi.

Jeg har ikke fått noen enda!

Det er ulempen med å bil så gammel, familie og sånn glemmer det rett og slett... Men noen vil jeg jo selvsagt få etterpå :)

*Klemmer tilbake*

Hehe...ja, jeg vet...og den blir ikke bedre av at jeg mister den ned til stadighet heller! Bare såvidt jeg får til å lade den nå. Den må nok byttes ut snart...Skal låne Heidi sin bare Frode får sendt den ned fra Bjerkvik om noen dager. Håper den fungerer bedre, den har da om ikke annet et skikkelig display som ikke er knust!

Har bestilt hustelefon nå, for fjerde gang. Tror det blir litt fortgang i sakene denne gangen, så da er det vel ikke umulig at jeg slår på tråden med tida. At det går an...nesten tre måneder har de brukt på å få lagt inn den der stakkars summetonen til meg!

Jaja...må stikke og hente Ida på SFO jeg. Kos deg i sola, da, bursdagsgutt!

*Klem*

Hehe...ja, jeg vet...og den blir ikke bedre av at jeg mister den ned til stadighet heller! Bare såvidt jeg får til å lade den nå. Den må nok byttes ut snart...Skal låne Heidi sin bare Frode får sendt den ned fra Bjerkvik om noen dager. Håper den fungerer bedre, den har da om ikke annet et skikkelig display som ikke er knust!

Har bestilt hustelefon nå, for fjerde gang. Tror det blir litt fortgang i sakene denne gangen, så da er det vel ikke umulig at jeg slår på tråden med tida. At det går an...nesten tre måneder har de brukt på å få lagt inn den der stakkars summetonen til meg!

Jaja...må stikke og hente Ida på SFO jeg. Kos deg i sola, da, bursdagsgutt!

*Klem*

Som du ser koser jeg meg visst bare inne i sola... Dum som jeg er når jeg egentlig kunne liggi på stranda i det fine været...:)

Jeg har jo en reservetelefon her jeg også, og den funker helt fint. Hadde du mindt meg på det for noen uker siden så skulle jeg tatt den med på Lekter`n!

Ha en fin dag, og det er bare å slå på tråden når du får tlf :)

*Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...