Gå til innhold

Siden jeg bare får kjeft for å svare dårlig...

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Nja.. du får alle scenene + mye annet, men problemet i forhold til den serien du har i kronologisk rekkefølge, er at disse scenene ikke er innebygd i filmen.

Så du må isåfall se dem etterpå.

Men grunnet dette så kommer det neppe noen ny DVD versjon med det første..

Da går jeg for den versjonen din.

Enkelte ting MÅ man bare ha! ;-)

Fortsetter under...

Annonse

Du vet.... jeg tror faktisk ikke jeg får noe særlig RL-kosing... Jeg skal nemlig jobbe nattevakt i natt, og det er ofte alt for lite folk innom meg om natta, og de som er der vet ikke at jeg har bursdag... Menmen, jeg overlever det, og får nok noen RL koser snart dersom dagen blir feiret.

Jeg og en venninne har bursdag samme dag, men de aller fleste var på ferie i helgen, jeg skal jobbe neste helg, og helgen etter er det bryllup, så det ser ut til å spøke for noe seriøs feiring..:)

'

Som du ser koser jeg meg visst bare inne i sola... Dum som jeg er når jeg egentlig kunne liggi på stranda i det fine været...:)

Jeg har jo en reservetelefon her jeg også, og den funker helt fint. Hadde du mindt meg på det for noen uker siden så skulle jeg tatt den med på Lekter`n!

Ha en fin dag, og det er bare å slå på tråden når du får tlf :)

*Klem*

Har fått bildene nå, blant andre det jeg knipset på Lekter'n. Driver og oppdaterer webalbumet mitt nå - skal jeg legge ut det som du smiler så sjarmerende på også? :o)

Det tar nok noen dager enda, må få det slik som jeg vil ha det på hjemmesida først...

Kan du ikke sparke meg ut i sola, da? 24 deilige grader ute, og inne er det nesten kaldt. Klimaanlegg er ikke til å spøke med...

Har fått bildene nå, blant andre det jeg knipset på Lekter'n. Driver og oppdaterer webalbumet mitt nå - skal jeg legge ut det som du smiler så sjarmerende på også? :o)

Det tar nok noen dager enda, må få det slik som jeg vil ha det på hjemmesida først...

Kan du ikke sparke meg ut i sola, da? 24 deilige grader ute, og inne er det nesten kaldt. Klimaanlegg er ikke til å spøke med...

Jeg kunne godt sparket deg ut i sola, jeg, men jeg har akkurat stått opp... Jobbet i natt, skjønner du.

Det er ikke noe behagelig å ligge inne å sove når været er som det er - altså nydelig.

Når det gjelder det bildet så skal jeg i det minste se det før du legger det ut noe som helst sted, i tillegg til at jeg kanskje egentlig ikke vil ha det på en privat webside :)

Men send det til meg du, så skal jeg sjekke det ut :)

Annonse

Jeg kunne godt sparket deg ut i sola, jeg, men jeg har akkurat stått opp... Jobbet i natt, skjønner du.

Det er ikke noe behagelig å ligge inne å sove når været er som det er - altså nydelig.

Når det gjelder det bildet så skal jeg i det minste se det før du legger det ut noe som helst sted, i tillegg til at jeg kanskje egentlig ikke vil ha det på en privat webside :)

Men send det til meg du, så skal jeg sjekke det ut :)

Hehe...det var faktisk et fint bilde! Men jeg har ikke scannet det enda, jeg får ta det litt sånn etter hvert...

Er ferdig å lime inn bilder fra Spaniaturen nå. Det fylte et HELT bokalbum! :o) Det er i alle fall et ok puslearbeid å holde på med på sene kvelder når jeg ikke har internett tilgjengelig!

Skal sende bildet når det passer sånn, jeg. Vil du ikke at det skal legges ut, er det selvsagt helt ok!

*Trøtt som en strømpe i dag...*

Hehe...det var faktisk et fint bilde! Men jeg har ikke scannet det enda, jeg får ta det litt sånn etter hvert...

Er ferdig å lime inn bilder fra Spaniaturen nå. Det fylte et HELT bokalbum! :o) Det er i alle fall et ok puslearbeid å holde på med på sene kvelder når jeg ikke har internett tilgjengelig!

Skal sende bildet når det passer sånn, jeg. Vil du ikke at det skal legges ut, er det selvsagt helt ok!

*Trøtt som en strømpe i dag...*

Jeg er litt skeptisk til den shorta jeg har på, den ser jo bare helvete ut :)

Dessuten smilte jeg veldig flåsete, om jeg ikke husker feil, men send det til meg du, så får vi se :)

Været her er ekstremt bra, og det er typisk da at jeg jobber nattvakt... helvete!

:)

Jeg er litt skeptisk til den shorta jeg har på, den ser jo bare helvete ut :)

Dessuten smilte jeg veldig flåsete, om jeg ikke husker feil, men send det til meg du, så får vi se :)

Været her er ekstremt bra, og det er typisk da at jeg jobber nattvakt... helvete!

Det ER et fint bilde! Må bare ta det med meg oppover til foreldrene mine, så jeg får scannet det...Eller så får du smøre deg med tålmodighet og vente en liten måneds tid, for den 20. får jeg telefon hjemme. Da er det vel bare et par uker å vente, før jeg har adsl innlagt også, eller hur?

Synes skjorta var tøff jeg! :o) Dessuten så var det ikke noe flåsete smil, du ser temmelig naturlig ut på det. Såh!

Du sover vel du nå? Jaja... jeg skal nå ut og nyte sola! :o)

Det ER et fint bilde! Må bare ta det med meg oppover til foreldrene mine, så jeg får scannet det...Eller så får du smøre deg med tålmodighet og vente en liten måneds tid, for den 20. får jeg telefon hjemme. Da er det vel bare et par uker å vente, før jeg har adsl innlagt også, eller hur?

Synes skjorta var tøff jeg! :o) Dessuten så var det ikke noe flåsete smil, du ser temmelig naturlig ut på det. Såh!

Du sover vel du nå? Jaja... jeg skal nå ut og nyte sola! :o)

Jaja... gni det inn med å fortelle meg hvor hueldig du ser som kan legge deg ut i det fine været og virkelig nyte sola.

Mens jeg sover....

Ondt, kaller man sånt!

Du får scanne det inn og sende det til meg, så får vi se om det virkelig dugandes :)

*KLem*

Jaja... gni det inn med å fortelle meg hvor hueldig du ser som kan legge deg ut i det fine været og virkelig nyte sola.

Mens jeg sover....

Ondt, kaller man sånt!

Du får scanne det inn og sende det til meg, så får vi se om det virkelig dugandes :)

*KLem*

*Ler*

Jeg holdt bare ut i et par timer, sånn til og fra, om det er noen trøst ;) Søren, så varmt det var i solveggen! Rant jo omtrent bort, jo!

Her driver de og maser om å få dra på stranda, men det er tre mycket slitsommme unger som jeg ikke helt vet om jeg orker å dra med meg nedover... Vet ikke hvem av oss fire som er trøttest, jeg, så...kanskje i morgen, om de oppfører seg pent og ikke krangler eller sutrer ;)

Jeg skal få somlet meg til å få scannet det der bildet. Det er forresten to, et med og et uten blitz ;) Ser omtrent ikke forskjell, i grunnen.

Fikk forresten tilsendt det nye telefonnummeret mitt i dag, så jeg skal ringe til Bluecom nå og høre hvor kjapt de klarer å legge inn adsl til meg!

*Klem*

*Ler*

Jeg holdt bare ut i et par timer, sånn til og fra, om det er noen trøst ;) Søren, så varmt det var i solveggen! Rant jo omtrent bort, jo!

Her driver de og maser om å få dra på stranda, men det er tre mycket slitsommme unger som jeg ikke helt vet om jeg orker å dra med meg nedover... Vet ikke hvem av oss fire som er trøttest, jeg, så...kanskje i morgen, om de oppfører seg pent og ikke krangler eller sutrer ;)

Jeg skal få somlet meg til å få scannet det der bildet. Det er forresten to, et med og et uten blitz ;) Ser omtrent ikke forskjell, i grunnen.

Fikk forresten tilsendt det nye telefonnummeret mitt i dag, så jeg skal ringe til Bluecom nå og høre hvor kjapt de klarer å legge inn adsl til meg!

*Klem*

Huff, sto opp nå, jeg... Har jobbet nattevakter hele uka, og tror du ikke at det har skjedd noe feil med vaktene mine, og at jeg etter all sannsynlighet må på klokka 07.00 i morgen, i stedet for klokka 19.00?

Får ikke vite det sikkert før utpå kvelden, men døgnrytmen min i forhold til å skulle stå opp 05.30 i morgen, den er jo meget bra! :)

Huff, dette blir en hard helg, og så jeg som var klar for å fylle litt heftig i kveld.. Jaja, blir vel dårlig med fyll da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...