Gå til innhold

Til Skau og andre chattere


Gjest Saga

Anbefalte innlegg

Hei på dere! Ul er overstått og det gikk jo bra. Jeg var litt bekymret på grunn av mindre dose og manglende symptomer, men jeg har igjen nærmere 20 eggposer. Tilveksten er heldigvis ikke like voldsom som sist. Det blir to sprøyter til og uttak på fredagen. Innsetting forhåpentligvis søndagen.

Jeg skal ta progesteron sprøyter denne gangen. Legen mente det er bedre enn kapslene. Få se om det hjelper.

Hvordan går det med sprøytinga Skau? Ønsker masse lykke til ul på fredagen!

Kanskje chattes vi igjen en kveld? Prøver å logge meg inn og se om jeg finner andre der.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Saga!

Så flott at du hadde så mange eggposer. Vi kommer nok til å ligge ganske jevnt i løpet vi da. Da jeg forhåpentligvis skal ha uttak på mandag og innsetting på onsdag.

Det går fint med sprøytingen min, blir litt oppblåst og stinn i magen, føler der er eggposer i vekst der nede.

Ett sprøsmål te deg? NÅr du nå tar sprøyter - når du da går på do - får du slim på dopapiret av og til då? Må berre spør, husker ikke hvordan det var sist.

Lykke til med de siste to sprøytene - Dette går bra for både deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saga!

Skulle så gjerne vore inne å chattet i dag, men mannen min har noe arbeid å gjøre på dataen, så den blir okkupert i kveld.

Blir han ferdig i kveld vil jeg prøve å gå inn å chatte men det blir sikkert ikke før i 10-11 tiden.

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei

lykke til med forsøket, saga. du skal nok se at det blir full klaff!!

du også skau, dere ligger visst ganske likt ser jeg...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saga!

Så flott at du hadde så mange eggposer. Vi kommer nok til å ligge ganske jevnt i løpet vi da. Da jeg forhåpentligvis skal ha uttak på mandag og innsetting på onsdag.

Det går fint med sprøytingen min, blir litt oppblåst og stinn i magen, føler der er eggposer i vekst der nede.

Ett sprøsmål te deg? NÅr du nå tar sprøyter - når du da går på do - får du slim på dopapiret av og til då? Må berre spør, husker ikke hvordan det var sist.

Lykke til med de siste to sprøytene - Dette går bra for både deg og meg.

Hei igjen Skau! Det blir jo bare 3 dager mellom oss - vi kan altså ruge sammen! Kjenner forresten godt den stinne følelsen. Jeg undret litt på mangel av symptomer, men i løpet av dagen har de kommet for fullt også denne gangen. Ser egentlig litt gravid ut med utstående mage. Uff, vil bare ha eggene ut. Og ja, jeg har merket at det til tider kommer rikelig med slim. Husker ikke om det var sånn sist også men nå er det veldig tydelig.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...